اجتماعی و فرهنگی

‌مدیران زن با احساس مسئولیت بیشتری با موضوعات برخورد می‎کنند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فهیمه فرهمندپور در چهارمین دوره طرح توانمندسازی و توان افزایی مدیران زن که در جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، گفت: این طرح یک اقدام ملی محسوب می‌شود و قرار است تحت ۴۴ دوره آموزشی در ۳۱ استان کشور برگزار شود.


وی با بیان اینکه برنامه‎ریزی این طرح حدود یک سال به طول انجامیده است، اظهارکرد: اجرای این طرح از ۱۹ بهمن امسال در استان خراسان رضوی شروع و دوره‎هایی نیز در قزوین و قم برگزار شده است و در حال حاضر چهارمین دوره آن در لرستان طی دو روز پیگیری می‎شود.

فرهمندپور با بیان اینکه امیدواریم تا پایان اردیبهشت سال آینده ۴۴ دوره برگزار شود، گفت: در این طرح حدود ۲۲۰۰ مدیر زن تحت آموزش قرار می‎گیرند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به توانمندی زنان مدیر گفت: مدیران مرد نیز به این مطلب اذعان دارند که زنان در هر جایی که ورود کرده‎اند عملکرد درخور و خوبی داشته‎اند چراکه با احساس مسئولیت و جدیت بیشتر، حساسیت بالاتر و فداکارانه‎تر با موضوعات برخورد می‎کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‎های مدیران زن، پاکدستی آنان است که در مسائل اقتصادی و امانت‎داری سرمایه‎های کشور می‎توان آن را دید.

فرهمندپور در پایان گفت: از ظرفیت زنان بیشتر باید استفاده می‎شد و حتی برای پست‎های حساسی چون وزارت می‎توانند عملکرد خوبی را از آنان شاهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا