شورای شهر

امانی:کجای قانون گفته که اگر قالیباف کار سیاسی انجام دهد باید از شهرداری برود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر امانی در سیصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اظهارات احمد حکیمی‌پور مبنی بر اینکه شهرداری تهران پاسخگو نیست، گفت: در سال ۹۳، آقای حکیمی‌پور ۸ تذکر دادند که به هر ۸ مورد پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تذکرات شفاهی پاسخ داده نخواهد شد و تنها به تذکرهای کتبی پاسخ داده می‌شود گفت: در سال گذشته ۵ تذکر و در سال جاری نیز ۵ تذکر داده بودند که پاسخ لازم داده شده است.

وی گفت: در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۵ درباره دیون شهرداری‌ها صحبت شده بود که در این خصوص توضیحات لازم ارائه شد.

امانی بیان داشت: امسال مجموع اعضای شورای شهر ۵۰ تذکر دادند که به ۴۸ تذکر آن جواب داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه پاسخگو هستیم و به قانون عمل می‌کنیم گفت: ما به تمامی تذکرات پاسخ می‌دهیم و اگر قانع نمی‌شوند می‌توانند پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون شهردار افزود: ۲۵۵۵ نامه از شهروندان به اعضای شورای شهر رسیده است و اعضا آنها را به شهرداری ارسال کردند که تاکنون به ۲۴۳۰ نامه پاسخ داده شده است.

وی افزود: شهرداری سیاسی زمانی اتفاق افتاد که افرادی در وزارت کشور تحصن کردند بهتر است تاریخ را نگاه کنیم آن زمان شهرداری را سیاسی کردند.

امانی افزود: کجای قانون گفته است که اگر قالیباف کار سیاسی انجام دهد باید از شهرداری برود. اگر به بعضی‌ها باشد قالیباف اگر از شهرداری هم برود باید از شور نیز خارج شود چون که حضورش برای افرادی ناخوشایند است.

وی افزود: ۱۵ روزنامه در یک روز در صفحه نخست خود با خبر دروغ کاریکاتور و دیگر موارد علیه شهردار تهران اقدام می‌کنند.

معاون شهردار خطاب به تذکر رحمت‌الله حافظی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران که گفته بود به اعضای شورای شهر توهین شده است گفت: هیچ توهینی به اعضای شورای شهر تهران نشده است. در گذشته مدیر روابط عمومی موردی را عنوان کرده بود که به آن تذکر لازم داده شد.

وی یادآور شد: ادب چیزی است که باید همه آن را رعایت کنند. اینکه روز گذشته شهردار تهران موضوع ترافیک ساختگی اعلام کردند که به عقل هم جن هم نمی‌رسید به چه کسی توهین شده است.

امانی درباره ساخت پارکینگ در گیشا نیز اظهار داشت: اعضای شورای شهر تنها به گزارش مردمی اکتفا کنند و گزارشات ما را نیز دریافت کنند تا توضیحات لازم ارائه و پس از آن تذکر لازم داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا