مدیریت شهری

روش جدید برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت ها به خطوط بی آر تی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پیمان سنندجی گفت: سبقت گرفتن موتورها از اتوبوس ها در خطوط بی آر تی و همچنین عدم دید موتورسیکلت ها به هنگام پیاده و سوار شدن مسافران باعث مشکلات جدی از جمله تصادفات در خطوط بی .آر.تی می شود.

 

مدبر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه اقدامات پلیس برای جلوگیری از ورود موتورها به خطوط بی آر تی لازم اما کافی نیست گفت: راه های فرعی ورود موتورها به خطوط بی آر تی بسیار زیاد است و کنترل پلیس در ورودی های اصلی کافی نیست، بنابراین باید همان طور که دوربین های هوشمند برای کنترل ورود خودروهای شخصی در خطوط نصب شده از این ابزار برای جلوکیری ازورود موتورها نیز بهره بگیریم .

 

وی با تاکید بر اینکه ترمز گرفتن ناگهانی اتوبوس باعث تصادف می شود گفت: مسلما اتوبوس دو کابینی که معمولا تعدادی زیادی مسافر را درون خود دارد به دلیل خودروی شخصی در خط زمینگیر می شود. سنندجی افزود: همچنبن وقتی اتوبوس به دلیل دویدن یک عابر در وسط خط به یکباره ترمز می کند مسافت زیادی زیادی طی شده و احتمال تصادف بالا می ورد. سنندجی همچنین اظهارکرد: می توان با اجرا و اعمال قوانین یکپارچه وسختگیرانه این معضل را حل کرد تا آسیب های جانی و مالی این معضل به حداقل برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا