شورای شهر

تعطیلی پروژه هزار و یک شهر در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اسماعیل دوستی در سیصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره مشکلات منطقه ۲۲ شهر تهران اظهار داشت: جمعیت شهر تهران پس از انقلاب در جنگ تحمیلی رو به رشد بوده است و نتوانستیم خدمات زیربنایی را برای این جمعیت رو به افزایش، ایجاد کنیم. 

وی افزود: باید قبل از سکونت در منطقه ۲۲ زیرساخت‌های لازم ایجاد می‌شد، چرا که این منطقه تازه‌تأسیس است و می‌توانست الگوی مناطق دیگر باشد. 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه‌های تهران در منطقه ۲۲ واقع است، گفت: حجمی از جمعیت با توجه به وجود مجتمع‌های تجاری بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور وارد می‌شود که باید تصمیم اساسی در این خصوص گرفته شود.

دوستی به پروژه یک‌هزار و یک شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه در منطقه ۲۲ تعطیل شده است و باید پیگیر حل این مشکل باشیم. 

وی افزود: پروژه‌هایی که در منطقه ۲۲ اجرایی می‌شود، جمعیت‌پذیر هستند و باید نسبت به حل مشکلات ترافیکی آینده در آن منطقه اقداماتی صورت گیرد. 

در ادامه رضا تقی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: منطقه ۲۲ با توجه به اجرای پروژه‌های تجاری و گردشگری، قطعاً در آینده با جمعیت زیادی مواجه خواهد شد و باید نسبت به شبکه ترافیکی آن اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی افزود: با توجه به اینکه اتوبان شهید همت از آن منطقه می‌گذرد، باید نسبت به حل مشکلات ترافیکی آن نیز اقدامات لازم انجام شود در غیر این صورت با مشکل جدیدی مواجه شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا