اجتماعی و فرهنگی

‍پلمپ بیش از ۵۸ واحد صنفی متخلف در مجتمع تیراژه

مدیر بازرسی منطقه ۵ شهرداری از احصاء تخلفات صورت گرفته در طبقه منفی یک مجتمع تیراژه و پلمپ بیش از ۵۸ واحد صنفی متخلف اینچ مجتمع با دستور قضائی از شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۷ خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی به نقل از دفتر بازرسی منطقه ۵؛ حسین شهابی با اعلام خبر فوق گفت: پروژه احداث مجتمع تیراژه از پروژه های مشارکتی با شهرداری تهران است که در سالهای گذشته آغاز و مقرر بود تا در دوفاز و متراژ معین، و با تعداد واحدهای مشخص صنفی و اداری احداث شود.

اما علی رغم مفاد قرارداد،شریک سرمایه گذار و سازنده از تامین فضای پارکینگ و مشاعات سر باز زده و فضای تعریف شده را به طور غیرقانونی به شهروندان غیرمطلع واگذار نمودند.

شهابی افزود: واحدهای تجاری متخلف علی رغم رای قطعی کمیسیون ماده صد مبنی بر قلع و تخریب، بدون رفع خلاف اقدام به فروش و اجاره ملک به شهروندان نموده و‌ موجب تضییع حقوق آنها و بیت المال می شدند. لذا پس از پیگیریهای اداره بازرسی منطقه ۵ و با هماهنگی شهردار محترم منطقه و رئیس اداره مشارکتهای منطقه، با دستور بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۷ تهران و گزارش مبسوط تیم کارشناسان دادگستری منتخب از سوی شعبه ( حسابرسی و راه و ساختمان) در رابطه با تضییع حقوق شهرداری و تخلفات احصاشده، بیش از ۵۸ واحد صنفی متخلف این مجتمع پلمپ و مسدود شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا