مدیریت شهری

در نوزدهمین سه شنبه بدون خودرو: شهردار منطقه۱۳ با دوچرخه پیگیر امور محلات بود

صبحگاه امروز مورخ ۲۲مردادماه، گشت صبحگاهی شهردار منطقه۱۳ از ناحیه چهار به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات و احصا نقاط قوت و ضعف جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان در نوزدهمین سه‌شنبه بدون خودرو برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان مدل حمل و نقل پاک ، صبحگاه امروز ، بازدید میدانی مرتضی رحمان­زاده شهردار منطقه، به همراه جمعی از معاونین و مدیران با دوچرخه از ناحیه ۴ برگزار شد.

این بازدید از خیابان دماوند آغاز و با پیمودن معابر محلات این ناحیه به سمت ساختمان اداری شهرداری ناحیه ۴ پایان یافت.

همزمان با رکاب زنی، شهردار منطقه با توقف در برخی از نقاط ، وضعیت شهری محلات ناحیه چهار را بررسی کرد.

پس از بازدید میدانی از ناحیه چهار با دوچرخه، شهردار منطقه ۱۳ با حضور در ساختمان شهرداری ناحیه ۴، در جلسه ای با مدیران شهری این ناحیه، ضمن جمع بندی مسائل مشاهده شده در بازدید صبحگاهی ، نقطه نظرات خود را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارائه کرد.

اقدامات تشویقی برای استفاده کارمندان از دوچرخه

شهردار منطقه ۱۳ در نوزدهمین جلسه سه شنبه های بدون خودرو بر لزوم اقدامات تشویقی برای استفاده کارمندان از دوچرخه تاکید کرد.

مرتضی رحمان زاده در این جلسه که صبح امروز با حضور معاونین و مدیران شهری منطقه در ناحیه ۴ برگزار شد، با بیان اینکه دکتر حناچی شهردار محترم شهر تهران توجه ویژه به سلامت کارمندان مجموعه شهرداری دارند، تصریح کرد: استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از راه‌های افزایش فعالیت و تحرک بدنی نقش مهمی در حفظ سلامت کارکنان شهرداری دارد، از این رو لازم است اقداماتی در جهت تشویق کارمندان به استفاده از دوچرخه صورت گیرد.

وی در عین حال خواستار رفع مشکلات مربوط به این حوزه برای کارکنان شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا