شورای شهر

بی تفاوتی شهرداری به تذکرهای پیاپی شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن سرخو در دویست و نود و نهمین جلسه شورا گفت : در حالی که بارها تذکر داده ایم که شهرداری هر چه سریعتر تفاهم نامه خود با را آهن جمهوری اسلامی ایران به سرانجام برساند اما هنور این امر محقق نشده است. 


وی ادامه داد : مساحت زیادی که بالای تونل را آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ ایجاد شده است باید هر چه سریعتر به فضای سبز تبدیل شود. 

سرخو افزود : شهرداری مکلف است کلیه اراضی که به عنوان فضای سبز دریافت می کند را به فضای سبز تبدیل کند ، در برخی موارد دیده شده ۷۰ درصدی که به عنوان فضای سبز در اختیار شهرداری از سوی مالکان قرار می گیرد دوباره به مالکان باز پس داده می شود و در کمال تعجب این بار، با کاربری مسکونی که این امر موجب کاهش سرانه فضای سبز در این محدوده ها شده است. 

سرخو در ادامه اظهارات خود، گفت : معادن شن و ماسه تعطیل شده اند اما باید اقدامات پیشگیرانه سریعا اجرا شود تا شاهد از سر گیری فعالیت در این معادن نباشیم. 

وی ابراز داشت : برای این امر در مرحله اول شهرداری باید به سرعت کارهای خود را متوقف کند و مواد اولیه برای بتن مورد نیاز را از جای دیگری تامین کند . در مرحله بعد کاربری های جدید برای اراضی این معادن سریعا تعریف شود و این کاربری ها مستقر شوند چرا که خطر اینکه این معادن دوباره شروع به فعالیت کنند زیاد است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا