مدیریت شهری

آغاز مناسب‌سازی پیاده‌روهای طهران قدیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عابد ملکی با اشاره به مناسب سازی پیاده روها و پیاده روسازی در منطقه ۱۲ گفت: این طرح بر مبنای آیین نامه های معاونت فنی و عمران شهرداری تهران آغاز شده که براساس ابلاغیه این معاونت، پیاده روهای تیپ ۲ مشمول این طرح قرار می گیرند و شامل خیابان هایی می شود که اولویت تردد پیاده رو دارند و تردد عابرین پیاده در آنها زیاد است.

شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه در این پروژه به عبور و مرور نابینایان منطقه نیز توجه شده است، ادامه داد: همچنین تمامی پیاده روها برای ویلچر همسطح سازی شده که این مناسب سازی با کفپوش بتونی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در تمامی نواحی به غیر از محدوده بازار تهران در حال انجام است، اظهار کرد: محدوده مذکور شامل ناحیه ۳ منطقه می شود که پیاده راه است و امکان این مناسب سازی در این ناحیه وجود ندارد.  

ملکی با اشاره به خیابان هایی که مشمول مناسب سازی پیاده رو می شوند، تصریح کرد: در ناحیه یک خیابان های برادران قائدی، خیابان ظهیرالاسلام، خیابان مصباح، در ناحیه ۲ خیابان های امیرکبیر، در ناحیه ۴ خیابان بوربور، اردستانی، رییس عبدالهی و همچنین مختاری، در ناحیه ۵ خیابان های رضوی، مشهدی رحیم(زیبا)، بیگ لو تهرانی و همچنین ری حدفاصل خیابان امیرکبیر تا پل شهید محلاتی، در ناحیه ۶ خیابان برادران احمدی، ایران، گل محمدی و دیالمه در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: درمراحل بعدی دیگر معابر که نیاز به مناسب سازی برای تردد راحت تر معلولان و جانبازان و نیز نابینایان دارند در دستور کار قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا