مدیریت شهری

۸۰ پروژه شهری در منطقه ۱۴ آماده بهره برداری است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فرهود حمیدی شهردار منطقه ۱۴ اظهار داشت: ۲۸۰ پروژه عمران شهری امروز با حضور شهردار تهران چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر و همین طور شهروندان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه منطقه ۱۴ تهران به رغم تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر دچار نوعی کاستی و کمبودهایی است، افزود: به منظور برخورداری از فضای زیست شهری استاندارد و برخوردار از مجموعه خدمات شهری و رفع محرومیت‌ها و کاستی‌ها  نیز پاسخگویی به نیازهای شهر و شهروندان منطقه ده‌ها پروژه در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت که شماری از آنها در دست مطالعه و اجرا بوده و امروز ۸۰  پروژه ترافیکی حمل و نقل، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

حمیدی با تأکید بر اینکه شهر موجودی زنده و پویا تلقی می‌شود، گفت: یکی از نیازهای پایدار منطقه ۱۴ برخورداری از شبکه آمد و شد مناسب، ناوگان حمل و نقل استاندارد و مدیریت ترافیکی می‌باشد و از این رو ۴۴ طرح عمرانی ترافیکی اجرا شده است.

به گفته وی، تملک اراضی به مساحت ۷۶۲۹ مترمربع به منظور ساخت ۸ ایستگاه در دو خط ۶ و ۷ مترو و معابر عمومی از جمله ایستگاه پیروزی در راستای روان‌سازی ترافیک ساخت پمپ بنزین در تندروی بزرگراه امام  علی (ع) و ایستگاه‌ آتش‌نشانی طبق استانداردها و شاخصه‌های پذیرفته شده جهانی به منظور حفظ ایمنی فضاهای شهری و فهرست پروژه‌هایی که امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

شهردار منطقه ۱۴ خاطر نشان کرد: در پی احصاء نیازهای اجتماعی و فرهنگی شهروندان که ماحصل همگرایی و همفکری شورایاری محلات می‌باشد، امروزه ده‌ها پروژه فرهنگی و اجتماعی در حال مطالعه و اجرا است که شماری از آنان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت:‌ توسعه و بازسازی و تجهیز مجتمع کارآفرینی بهاران، تجهیز و راه‌اندازی دارالقرآن، تملک و تجهیز سرای محله شیوا، ساخت و تجهیز مقبره شهدای خیابان شهید فهمیده، تجهیز مقبره شهدای بوستان نارنج و زیتون، تلاش در راستای کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی از جمله پروژه‌هایی است افتتاح می‌شود.

به گفته حمیدی، مجموعه شهربانو با نام شهید علیمردانیان تملک توسعه و تجهیز سرای محله مینا، مرمت و نصب ۸ گلدسته مساجد و توسعه زمین‌های ورزشی از دیگر پروژ‌ه‌هایی است که در راستای استانداردسازی فضای شهری و با رویکرد اصلاح سبک زندگی و اصلاح رفتارهای اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا