مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: رعایت موارد ایمنی در سطح شهر از وظایف خطیر و اصلی ماست

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جلسه شورای معاونین و شهرداران نواحی این منطقه با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، معاونین و شهرداران نواحی برگزار شد.

شهردار منطقه یک در این جلسه ضمن انتقال پیام تشکر پیروز حناچی شهردار تهران از اقدامات شهرداری منطقه یک در برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اظهار داشت: مدیریت بخشی از مراسم ارتحال امام(ره) که در محله جماران برگزار می شود با منطقه یک است که شهردار تهران از نحوه اجرای مراسم در این محله تشکر کرد و شایسته است ما نیز برهمین اساس از عملکرد معاونتهای خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی و شهرداری ناحیه ۴ تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: سیاست های ابلاغی مدیریت شهری در دور جدید بایستی به اجرایی شدن نزدیک و روند اجرای پروژه های شهری تسریع شود تا شهروندان نمود بیرونی آن را حس کنند بنابر این بازدید از نواحی، محلات، نشست با معتمدین محله و بررسی میدانی مشکلات هر محله به تفکیک و تنظیم صورتجلسات اجرایی در داخل محلات در دستور کار قرار می گیرد.

شهردار منطقه یک بر تعامل بیشتر معاونت ها، نواحی و ادارات با ستاد ناحیه محوری تاکید کرد و گفت: از طریق ستاد ناحیه محوری می توانیم در پیشبرد بهتر اقدامات و جلب رضایت شهروندان موفق تر عمل کنیم.

وی اطلاع رسانی در حوزه شهرسازی و معماری که با مخاطبین قابل توجهی در ارتباط است را با اهمیت دانست و گفت: درخصوص آگاهی بخشی ضوابط و قوانین شهرسازی به شهروندان باید بیش از پیش تلاش کنیم تا به دنبال آن از بروز فساد در این حوزه پیشگیری شود.

وی خاطر نشان ساخت: سرعت رسیدگی به درخواست های شهروندان و مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد باید طی بازدیدهای میدانی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر و ادارات زیر مجموعه شهرسازی مورد شناسایی قرار گیرد و تلاش شود کارها، به روز و بدون معطلی، انجام و فرایندهای غیر ضروری با هدف کارآمدی و اثربخشی سازمان حذف شود.

موسوی گفت: رعایت موارد ایمنی در سطح شهر از وظایف خطیر و اصلی ماست و جان شهروندان در اجرا و نگهداشت پروژه ها در اولویت و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مقتضی است کمیته ایمنی منطقه در اسرع وقت همه نقاط حادثه خیز از هر حیث را برررسی و مشکلات احصا شده را رفع کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا