ورزشی

اطلاعیه جدید سازمان خصوصی سازی درباره استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سازمان خصوصی سازی اطلاعیه تکمیلی خود را درباره عرضه اسم و علامت تجاری (برند) و دارایی های متعلق به شرکت فرهنگی و ورزشی استقلال و شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

پیرو آگهی مورخ ۱۳۹۳.۱۱.۱۲ منتشره در روزنامه های دنیای اقتصاد، ایران، جام جم، اعتماد، اطلاعات، آرمان، خبرورزشی، نود، TEHRAN TIMES  و IRAN DAILY و با توجه به مفاد بند (۹-۱) شرایط معامله آگهی مزبور، اعلام می دارد؛ در خصوص ساختمان های دفاتر مرکزی شرکت های مذکور، هر گونه حقوق عینیه، فرضیه و متصوره که سابقا برای آن شرکت ها برقرار بوده به خریدار واگذار می شود و خریدار قائم مقام شرکت ذی ربط بوده و مکلف است جهت استیفای حقوق مقرر مستقیما به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.

سازمان خصوصی سازی هیچ گونه تعهدی مازاد بر مفاد مندرج در این اطلاعیه ندارد. در هر حال ارزش کل پایه مزایده و سایر ترتیبات و شرایط آن هیچ گونه تغییری ندارد.

بر همین اساس در اسنان مزایده از جمله قرارداد واگذاری مندرجات این اطلاعیه نیز لحاظ خواهد شد. شرکت در مزایده به معنی اطلاع و قبول مفاد این اطلاعیه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا