اجتماعی و فرهنگی

کمک تهرانی‌ها به دانش آموزان نیازمند اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تبارک سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته‌های امنیت غذایی (سبد کالا) به مددجویان دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد و سایر نیازمندان اظهار داشت: این کار بسیار باارزشی است که دولت یازدهم با برنامه‌ریزی در حال انجام ‌آن است.

وی با اشاره به مرحله نخست توزیع سبد کالا بین مددجویان و نیازمندان گفت: اگر چه در این مرحله مشکلاتی وجود داشت اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بهره‌گیری از تجارب کمیته امداد و بهزیستی توانست در مرحله دوم اقدامات مناسب‌تری را انجام دهد.

سبحانی با بیان اینکه تمامی مددجویان کمیته امداد استان تهران در مرحله دوم مشمول دریافت بسته‌های امنیت غذایی شده‌اند، بیان داشت: امیدواریم در مراحل بعدی نیز تعداد بیشتری از نیازمندان از این تسهیلات بهره‌مند بشوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون بالغ بر ۶۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان تهران قرار دارند که این افراد از خدمات مختلفی چون حمایتی، اشتغال، درمان و … استفاده می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص آخرین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها امسال در تهران گفت: تا امروز بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده که البته این آمار به جز کمکهای مدارس است.

سبحانی با بیان اینکه متأسفانه هنوز وزارت آموزش استان تهران آمار کمک‌های جمع‌آوری شده خود را در مدارس به کمیته امداد ارائه نکرده است گفت: امیدواریم این کار هر چه زودتر با مدیریت این عزیزان صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا