ورزشی

دلایل ناکامی سایپا از نگاه جلالی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجید جلالی در مورد دیدار با استقلال در روز پنجشنبه گفت: ما در این مسابقه به هیچ عنوان بی انگیزه نیستیم و مثل هفته اول لیگ برتر با تمام توان در میدان حاضر می‌شویم زیرا در فوتبال مسئولیت هایی را پذیرفته‌ایم که این مسئولیت‌ها به ما هویت می‌دهد. می‌خواهیم بهترین کیفیت خودمان را تا روز آخر لیگ ارائه کنیم. توجهی هم به رتبه حریف و یا حساسیت در جدول و یا حساسیت‌های دیگر نداریم. سایپا می‌خواهد در لیگ برتر در جایگاهی مناسبت‌تر قرار بگیرد. حتی اگر بتوانیم یکی دو پله هم صعود کنیم برای ما خوب است بنابراین این مسابقه به هیچ عنوان برای ما غیر حساس نیست.

سرمربی سایپا در مورد اینکه گفته است برای استقلال برنامه ویژه‌ای دارد گفت: در یکی چند روز اخیر حرفهایی از قول خودم خواندم که واقعا تعجب کردم و نزدیک بود شاخ در بیاورم.

جلالی در مورد دلایل ناکامی سایپا در کسب سهمیه آسیایی گفت: ناکامی ما در کسب سهمیه آسیایی سه دلیل عمده داشت. سایپا تیم خوبی بود و شانس گرفتن سهمیه را هم داشتیم اما این سه دلیل ما را از هدفمان دور کرد. اول موارد حاشیه‌ای که تمام فصل تیم ما را درگیر خودش کرده بود. دومین دلیل این بود که در نیم فصل چند بازیکن را از دست دادیم و نتوانستیم جای آنها را پر کنیم. دلیل سوم هم این بود که سه چهار بازیکن اصلی ما در نیم فصل دوم دچار مصدومیت شدند و دستمان خالی ماند. با این حال اگر کسی می‌خواهد ناکامی را به گردن من بیاندازد با این مسئله مشکلی ندارم زیرا معمولا مقصر نتایج مربیان هستند مخصوصا در هنگام باخت.

وی در مورد وضعیت تیموریان در بازی با استقلال گفت: تیموریان مقابل استقلال نمی‌تواند بازی کند او تمریناتش را دو روز است که شروع کرده است و در حال حاضر در تمرینات ما دوهای سبک انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا