ورزشی

برانکو: ثانیه آخر قهرمان لیگ مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: قبل از اینکه درباره بازی با نفت حرف بزنم مایلم که از بازیکنانم تشکر کنم. به خاطر شخصیت خوبی که در تیم دارند و همچنین بردی که مقابل استقلال اهواز به دست آوردند چون همه دیدید که در فضای سختی بازی کردیم اما واقف هستیم که تا آخر فصل چه چیزی در انتظار ماست.

وی ادامه داد: کاملا واقف هستیم که چه چیزی در انتظارمان است. هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند می‌خواهد بهترین بازی‌اش را انجام بدهد.

برانکو افزود: می‌خواهم از یار دوازدهم‌مان هم تشکر کنم. هوادارانی که بسیار ما را دوست دارند و واقعا از ما حمایت کردند و در خطر آسیب‌دیدگی هم قرار گرفتند و خدا را شکر که اتفاق خاصی برایشان نیفتاد و کسی مصدوم نشد.

وی افزود: از همین جا از هواداران پرشورمان دعوت می‌کنم که فردا به ورزشگاه بیایند. ما هم تلاش می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم. همه ما مقابل نفت با هم بازی می‌کنیم. هم بیرون و هم در داخل زمین و به بهترین روش بازی‌مان را ارائه خواهیم کرد. هر بازی برای ما سخت است برای بودن و نبودن. من به همین دلیل از بازیکنانم تشکر کردم چون آنها استحقاق قدردانی را دارند. آنها اخلاق قهرمانی و قهرمان بودن را از خودشان نشان دادند.

برانکو در خصوص نبودن چند بازیکن اصلی این تیم در بازی فردا گفت: در این بازی ما محسن بنگر را به دلیل مصدومیت و رامین رضاییان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. همچنین میلاد کمندانی در تمرین قبل از بازی با استقلال اهواز از ناحیه لیگامنت دچار کشیدگی شد و خالقی‌فرد هم مدتی است که مصدوم است اما خوشبختانه پندار خمارلو با ماست!

وی درباره تغییر ترکیب دفاعی سرخپوشان در بازی مقابل نفت هم اظهار داشت: به هر حال نبودن یکسری بازیکنان محدودیتی برای ما ایجاد کرده که آن هم یک محدودیت بزرگ است اما مایکل اومانیا به ترکیب می‌آید و در بازی‌هایی که بنگر نبوده او خوب ظاهر شده است. همچنین به بابک حاتمی اعتماد کامل دارم و اگر یادتان باشد او ابتدای فصل در تیم ما فیکس بود و مقابل صبا هم خیلی خوب بازی کرد و به همین دلیل اصلا نگرانی ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان نفت با مشکلات مالی متعددی روبرو هستند و آیا این مسئله بر روی کیفیت آنها تاثیر خواهد گذاشت یا نه؟ افزود: سوال خوبی پرسیدید. من اصلا به این مسائل توجه نمی‌کنم. مطمئن هستم بازیکنان نفت فردا همگی سرحال و با انگیزه مقابل ما بازی می‌کنند. اگر یادتان باشد قبل از بازی با گسترش فولاد هم این صحبت‌ها بود که آنها پول ندارند و در مسجد می‌خوابند اما حریف‌شان را یک بر صفر شکست دادند.

برانکو در مورد اینکه منصوریان گفته می‌خواهد به استقلال کمک کند گفت: منصوریان قبل از هر چیزی یک حرفه‌ای است و بازیکن بزرگی بوده و خارج از ایران هم بازی کرده است. او در ابتدای کار مربیگری‌اش هم نشان داده که مربی خوبی است و در شرایط سخت کار می‌کند اما قبل از هر چیز او فردا برای تیم خودش تلاش می‌کند نه استقلال. اگر می‌خواهد به استقلال هم کمک کند آن دیگر امری جداست اما نفت تیم استقلال تهران را در ورزشگاه تختی یک بر صفر برد. حتما خبر دارید پس او کمکی به استقلال نکرد. دمشان هم گرم که حرفه‌ای هستند و طبیعی است که می‌خواهند به تیم خودش کمک کند. به عنوان مربی تلاش می‌کند تا تیمش موفق شود و زحمت می‌کشد. جای قدردانی هم دارد. البته می‌دانم او بازیکن استقلال بوده و استقلال قلبش است. اگر می‌تواند به این تیم کمک کند، کمک هم بکند اما او ابتدا به فکر تیم خود شاست. کار برای ما آسان نیست. اگر تیم نفت را با تیم خودمان مقایسه کنیم نفت سه ملی‌پوش دارد. بیرانوند، حسینی و امیری ولی ما فقط دو ملی‌پوش یا یکی؛ رامین رضاییان.

وی در مورد اینکه طاهری گفته است که پرسپولیس می‌خواهد با برانکو در جام باشگاه‌های جهان باشد، گفت: این مسئله حداقل هدفی است که داریم و می‌خواهیم به آن برسیم. ابتدا باید به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. هدف بعدی قهرمانی در آسیا است. هدف سال بعد ما بالاتر می‌رود و سال بعد از آن هم بالاتر. لازم است که از دکتر طاهری قدردانی کنم که چنین اهدافی را روبروی من، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قرار داده است. این فلسفه پرسپولیس است که پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز.

وی درباره اینکه آیا با همزمان برگزار شدن بازی‌های لیگ مشکلی ندارید، اظهار داشت: نه مشکلی با این مسئله ندارم چراکه این موضوع در همه جای دنیا معمول است که سه بازی آخر لیگ به صورت همزمان برگزار شود و از این طریق از حرف و حدیث‌ها جلوگیری خواهد شد چراکه هیچ تیمی منتظر نتایج تیم‌های دیگر نیست. یادتان هست که سال گذشته تا ثانیه‌های آخر قهرمان مشخص نبود و یک لیگ دراماتیک را داشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود لیست خروجی و ورودی برانکو در برخی از رسانه‌ها منتشر شده افزود: از شما بابت این سوال تشکر می‌کنم که در مقابل همه خبرنگاران از من پرسیدید. من و علی‌اکبر طاهری که مسئولیت این موضوع را داریم نه به صورت رسمی نه نیمه رسمی و نه غیررسمی هیچ حرفی نزدیم چه کسی برود، چه کسی بماند و چه کسی بیاید و این موضوع را به بازیکنان هم گفته‌ام. بعد از اینکه لیگ تمام شود و هیجانات به اتمام برسد. فرصت هست که آنالیز منطقی داشته باشیم تا ببینیم در آینده باید چه کنیم. الان وقت این کارها نیست چراکه تمرکز ما بر روی بازی‌های لیگ است تا با انگیزه‌تر وارد مسابقات شویم. طاهری و مدیران پرسپولیس هم به فکر این هستند که چطور به بهترین شکل با آرامش کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات چند روز گذشته علیرضا منصوریان و پاسخی که علی دایی به او داده اظهار داشت: ما نتایج را می‌بینیم و بقیه مسائل برای ما مهم نیست. ما می‌خواهیم سه بازی خودمان را ببریم و حالا اینکه دیگران چه می‌خواهند بکنند برای ما مهم نیست. ما بازی‌های سختی داریم و توجه نمی‌کنیم که چه کسی چطور بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس قهرمان خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: این چه سوالی است که می‌پرسید ما ۴۰ میلیون هوادار داریم و همه این را از من می‌پرسند. گفتم که هدف و انگیزه ما همین است و وظیفه ما هم این است که همه را ببریم و این مسئله آسان نیست. گفتم که ثانیه آخر همه چیز مشخص می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا