شورای شهر

شکایت عضو هیات رئیسه شورا از یک رسانه/اموالی که رسانه ای می شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن پیرهادی عضو هئیت رئیسه شورای شهر در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به اتهامات یک پایگاه اینترنتی به خود اظهار داشت: در آستانه انتخابات می توان انتظار این بی اخلاقی ها و تهمت ها را داشت اما من بیش از آنکه از این اتهامات، تعجب کنم، از فضای حاکم بر برخی رسانه ها که اتفاقا خود را مدعی استقلال و آزادی اندیشه می دانند متاسفم.

وی با بیان اینکه ناچارم به دلیل جلوگیری از ادامه اینگونه تهمت ها و بی اخلاقی ها از رسانه منتشرکننده خبر، شکایت کنم، افزود: بنده بیش از ۱۴ سال است که در جایگاه های مختلف مدیریت شهری، توفیق خدمت داشته و دارم. مدیر در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، معاون شهردار مناطق هفت و سه، مسئول سازمان بسیج شهرداری و هم اکنون، به عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران به خدمت و فعالیت مشغولم.

پیرهادی ادامه داد: به رویه جاری سایر کارکنان شهرداری، ماه ها قبل از عضویت در شورای شهر، بنده هم در تعاونی مسکن ثبت نام کردم، هرچند بر خلاف آنچه گفته شده تعاونی مسکن ما نه تخفیف ۵۰ درصدی داشت و نه اقساط ۶۰ ماهه.

وی ادامه داد: در دیگر تعاونی ها عضو شدیم و این عضویت و واریزی حق عضویت و پرداخت وجه مسکن، قبل از رفتن به شورای شهر تهران بود و مربوط به ماه ها قبل از ورود به شورا بود و در زمانی که عضو شورای شهر بوده ام از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده ام حتی برخی اعضا در اداره یا شرکت دولتی  مشغولند و حقوق می گیرند اما بنده با توجه به مسئولیتم در سازمان بسیج شهرداری، حدود ۴ سال است هیچ حقوق و مزایایی نگرفته ام و بصورت داوطلبانه کار کرده ام.

در عین حال تأکید می کنم، حاضرم تمام تسهیلات و امکانات دریافتی خود بعد از عضویت در شورای شهر را به مدعیان، اعطا کنم.

وی گفت: البته پیش از این هم، بعد از انتخاب شهردار، علیه اینجانب، بداخلاقی ها از جانب یک رسانه دیگر انجام شد که توسط دادگاه حکم محکومیت آن رسانه صادر شد و حتی مستحق تخفیف هم دانسته نشد.

پیرهادی در پایان افزود: توصیه من به اینگونه رسانه ها آن است که آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا