شورای شهر

دلیل قهر دنیامالی از جلسه شورا چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد دنیامالی پس از ترک جلسه شورای شهر تهران پس از تصویب تبصره ۲۳ بودجه شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تبصره ۲۳ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران اجازه ورود بخش خصوصی به ساخت مترو داده شده است، گفت: این در حالی است که این بند در کمیسیون تخصصی حمل و نقل شورا بررسی نشده است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد بخش خصوصی وارد شود، باید به ساخت اولویت‌های شهرداری توجه کند، گفت: ما اصلا در جریان نبودیم و باید این موضوع توسط کارشناسان کمیسیون حمل و نقل بررسی می‌شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران که در اعتراض به این تبصره جلسه شورای شهر را ترک کرد، اظهارکرد: این موضوع تخصصی است و باید توسط ما بررسی می‌شد.

دنیامالی با بیان اینکه ما مخالف فعالیت بخش خصوصی نیستیم، گفت: بخش خصوصی محدودیتی در کمک به شهرداری ندارد، اما باید این موضوع توسط شورا بررسی شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه وقتی من به عنوان رییس کمیسیون حمل و نقل در جریان نیستم، چطور ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه در تبصره در نظر گرفته شده است، در پاسخ به این سوال که آیا شرکت پیمانکاری مشخص شده یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم و از این موضوع خبر ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا