اجتماعی و فرهنگی

تفرجگاه های کوهستانی شمال تهران پاکسازی می شوند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پاکسازی، حفظ وحراست از کوهستان ها به عنوان سرمایه های ملی وظیفه ای است که بر عهده همه شهروندان ، ارگان ها و نهادهای اجتماعی است و ترویج فرهنگ کارگروهی و نظم نیز از ضروریات رشد اجتماعی جامعه است.

وی به اجرای طرح پاکسازی ارتفاعات و تفرجگاه های شهر تهران اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته ناجا که از ۱۴ الی ۲۰ مهر ماه است ، طرح پاکسازی محور های کوهستانی دربند و کلکچال از ساعت ۷  صبح روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه از ابتدای مسیر با حضور  بیش از ۱۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی استان تهران، مدیریت شهری منطقه یک و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود که بیش از ۱۰ هزار کیسه تجدید پذیر نیز برای جمع آوری زباله ها بین مراجعین توزیع می شود.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: طرح کوهپیمایی در ارتفاعات و تفرجگاه های شمال تهران نیز با مشارکت شهردار‌ی منطقه یک،  ناحیه کوهستان، نیروی انتظامی تهران بزرگ و سازمان‌های مردم نهاد در روز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه در محور توچال برگزار شد.
اقدسی تصریح کرد: طرح فوق در جهت بهبود رفتارهای شهروندی، فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب شهروندان به حفظ محیط زیست، در حال اجرا ست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا