اجتماعی و فرهنگی

برای حفظ جان شهروندان، جان خود راتقدیم می کنیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدباقر قالیباف در مراسم تشییع پیکر آتش نشان شهید علی قانع که صبح امروز یکشنبه از مقابل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد، سخنانش را با تبریک و تسلیت به خانواده شهید قانع و همچنین مردم تهران و مسئولان شهری آغاز کرد و گفت: مایه افتخار ماست که در مجموعه‌ای توفیق همکاری و تلاش را داریم که کنار ارائه خدمات به مردم در هر زمانی که لازم باشد برای حفظ جان شهروندان، جان خود را نیز تقدیم کرده و وظیفه و انسانیت را بر منافع فردی ترجیح می‌دهیم.

قالیباف با بیان اینکه آتش نشانان برای کمک به همنوع خود رشادت می‌کنند، ادامه داد: خداوند را شاکریم که در مجموعه ما شهید علی قانع‌ها و امید عباسی‌ها فعالیت داشتند و در مجموع بیش از ۲۳ شهید در حین انجام مأموریت برای حفظ جان و مال مردم تقدیم نظام و انقلاب شده‌اند. علاوه بر آن تعدادی از آتش نشانان نیز در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند که این هم افتخاری برای ماست.

شهردار تهران با اشاره به شرایط فعلی منطقه اظهار کرد: اینکه در منطقه‌ای پر تلاطم ایران از چنین امنیتی برخوردار است یک اتفاق نیست بلکه این امنیت ثمره خون شهدا و ایثارگرانی است که برای امنیت من و دیگران جان خود را به خطر انداخته و امروز ما در چنین امنیتی زندگی می‌کنیم.

قالیباف با بیان اینکه امیدوارم توفیق عمل به خواسته‌ها و موارد مورد تاکید شهدا درباره جمهوری اسلامی را داشته باشیم، افزود: همه ما مکلفیم که با احترام به خون شهدا تلاش کرده و با نگاهی مثبت رو به جلو حرکت کنیم و از هر نوع منفعت‌گرایی دوری کردیم.

شهردار تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوان راه شهدا و امام را تحت رهبری مقام معظم رهبری به جلو پیش برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا