اجتماعی و فرهنگی

افزایش ۷۹ درصدی کشفیات موادمخدر در فرودگاه‌های کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار مهری در همایش فرماندهان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور، با تاکید بر ریشه یابی مشکلات اظهارداشت: فرمانده موفق کسی است که با استفاده از امکانات و تجهیزات بتواند مشکلات را ریشه یابی کند؛ سه عامل پیش بینی، پیشگیری و مقابله با جرائم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به عنوان پلیس جامعه محور، مردم باید از ما رضایت داشته باشند؛ از سوی دیگر مسئله محور بودن نیز یکی از فاکتورهای موفقیت پلیس به شمار می آید و تجربه نشان داده هر زمان نیروی انتظامی بر روی این موضوع متمرکز شده، آن موضوع مرتفع شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، انگیزه، تخصص و فرصت را از اضلاع مثلث جرم نام برد و گفت: ممکن است انگیزه و تخصص باشد اما فرصت و زمان مناسبی برای انجام آن کار نباشد بنابراین مثلث جرم همیشه باید مد نظر یک فرمانده باشد.

وی با اشاره به تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر پلیس دانش محور، تصریح کرد: پلیسی موفق است که بتواند به عنوان پلیس دانش بنیان عمل کند بنابراین استفاده از آخرین یافته های علمی دنیا الزامی است؛ ما در ماموریت های خود باید با استناد به جامعه محور و دانش بنیان بودن بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

سردار مهری از افزایش ۷۹ درصدی کشفیات موادمخدر در هشت ماهه امسال در فرودگاه های کشور خبرداد و تصریح کرد: در حج تمتع امسال، حتی یک زائر ایرانی توسط پلیس عربستان دستگیر نشد که این مسئله بسیار مهم است و باید استمرار داشته باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه فرمانده باید مودب و خوش اخلاق باشد و ضمن رعایت سلسله مراتب با احترام برخورد کند، به رضایت مندی از پلیس  اشاره و تصریح کرد: ماموران پلیس علاوه بر اخلاق حرفه ای باید با ادب و احترام اعمال قانون کنند و در ابعاد اخلاق فردی، سازمانی و اجتماعی دقت لازم را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا