اجتماعی و فرهنگی

آتش‌سوزی آپارتمانی در محله «مطهری»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  فضل الله رشیدی در این رابطه اظهار داشت: تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ این سازمان طی شامگاه روز گذشته مبنی بر حریق آپارتمان ۱۰ طبقه آتش نشانان را به محل کشاند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی معاونت عملیات سازمان سه اکیب از آتش نشانان و امدادگران ایستگاه های حضرت رسول (ص)، یاور و امداد و نجات بلافاصله به محل اعزام شدند گفت: با مشاهده آتش از طبقه همکف آتش نشانان به دو قسمت تقسیم و امدادگران برای نجات ساکنین به طبقه فوقانی ساختمان رفته و ساکنین را به بالای بام هدایت کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد بیان داشت: آتش نشانان نیز اقدام به اطفاء حریق کرده و پس از آن ضمن ایمن سازی محل ساکنین را به بیرون از ساختمان آوردند.

رشیدی با تاکید بر اینکه در این حادثه خوشبختانه کسی مصدوم نشد گفت: تنها دو بانو سالخورده به خاطر استنشاق دود ناشی از حریق به عوامل ۱۱۵ حاضر در محل سپرده که با اکسیژن گیری حال عمومی آنها نیز رضایت بخش شد.

وی تصریح کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد حریق از ناحیه اتصلات برق و جعبه فیوزها آپارتمان شروع که با سرعت عمل آتش نشانان در کمترین زمان اطفاء شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا