شورای شهر

کاهش جمعیت در منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عابد ملکی شهردار منطقه ۱۲ نیز در صحن علنی شورا اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های متولی در آسیب‌های اجتماعی باید در منطقه ۱۲ ورود پیدا کنند و نسبت به حل آسیب‌ها و مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: در این منطقه با توجه به اینکه اصناف مختلف، دستگاه‌های اداری، گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارد، از فرصت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برخوردار است. از سوی دیگر، با آسیب‌های اجتماعی و طبقات بازار و سکونتگاه‌هایی مواجه هستند.

ملکی یادآور شد: منطقه ۱۲ کاهش جمعیت داشته است، چرا که یکی از مناطق پرآسیب تهران محسوب می‌شود.

وی گفت: از املاک مسکونی به عنوان تولیدی‌ها و انبارهای استفاده می‌شود و هم‌اکنون معضل شدید نوسازی بافت‌های فرسوده را در این منطقه داریم.

شهردار منطقه ۱۲ گفت: با توجه به این معضلات، به سمت ارتقاء کیفیت زندگی مردم در این منطقه حرکت کرده‌ایم و شهردار تهران نیز بعضی از موضوعات را شخصاً رسیدگی می‌کند.

وی درباره نما و منظر شهری در این منطقه اظهار داشت: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است و ادامه نیز دارد.

شهردار منطقه در ادامه گفت: شبکه اتوبوسرانی در این منطقه توسعه یافته است، البته با معضلات تاکسی‌های غیرقانونی نیز مواجه هستیم؛ خطوط ۶ و ۷ مترو نیز در توسعه حمل و نقل عمومی در این منطقه تأثیرگذار خواهد بود و قطعاً معضلات ترافیکی کاهش پیدا می‌کند.

ملکی بیان داشت: سند جامعه منطقه ۱۲ در یک سال گذشته و همینطور سند توسعه محلات با کمک اعضای شورایاری‌ها تهیه شده است و امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم این اسناد را اجرایی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا