شورای شهر

واکنش سالاری به شائبه تصمیمات خارج از شورا برای انتخاب شهردار

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد سالاری در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: همه شهروندان تهرانی در جریان هستند که بعد از استعفای شهردار سابق شورا فرآیند انتخاب شهردار را اعلام کرد.

وی ادامه داد: چندین مرحله از این فرآیند سپری شد و از بین ۲۸ نفر ۷ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری تهران مشخص شدند و قرار شد این تعداد برنامه‌های خود را تدوین کنند و در حضور خبرنگاران برنامه‌های خود را ارائه دهند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری تهران افزود: با توجه به حساسیت شهرداری تهران و جایگاه مدیریت شهری و جایگاه اداری کشور تمامی توجهات عموم مردم و رسانه‌ها و فعالین به فرآیند تصمیم‌گیری شورا جلب شد.

وی افزود: در فضای عمومی، رسانه‌ای و مجازی شایعه‌هایی نهادینه می‌شود که تصمیمات شورا خارج از نهاد شورا اتخاذ می‌شود و این یک بداخلاقی است.

وی افزود: اینکه بر روی یک کاندید خاص اجماع شده است موضوعی اشتباه است و باید اجازه دهند که شورای شهر به وظیفه خود عمل کند.

سالاری افزود: مجموعه اقدامات باید منجر به این شود که خود اعضای شورا تصمیم بگیرند که کدام یک برای شهرداری تهران مهم هستند. البته اعضا و گروه‌ها نیز حق دارند بر اساس صلاحدید کاندید خود را معرفی کنند ولی آنچه که مهم است این است که شهروندان تهرانی و ذی‌نفعان بایستی به یقین برسند که اعضای شورای شهر تصمیم نهایی را می‌گیرند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری تهران افزود: تمامی کاندیداهای شهرداری تهران از مدیران ارشد کشور هستند و نباید به آنها بی‌حرمتی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا