ورزشی

قلعه نویی:می‌باختیم هزار انگ به من می‌چسباندند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  امیرقلعه‌نویی با اشاره به موفقیت‌ها تیم تراکتورسازی بعد از پیوستنش به این تیم گفت: اینها همه از لطف و عنایت خداوند است شاید همان ابتدا که به تراکتور آمدم خیلی‌ها از ما انرژی‌هایی را که می‌توانست به تیم کمک کند گرفتند و حرکت‌هایی کردند که خوب نبود. اما با وجود امتیازاتی که از دست دادیم در آینده خودمان را خوب پیدا کردیم.

وی افزود: بازیکن برزیلی ما توضیح داد که تیم به چهار دسته تقسیم شده و ما سعی کردیم در ابتدا این کارها را کنترل کنیم. شما دیدید رحمانی و رفیعی که در موردشان این همه قضاوت شد تبدیل به چه بازیکنانی شدند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: شفاف بگویم بازیکنان فوتبال  ایران خیلی زرنگ هستند وقتی بازیکن صداقت می‌بیند با صداقت کار می‌کند. اتفاقا من باید در بخشی گله‌مند باشم چون ما نفت، استقلال، سایپا را در تهران بردیم و ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دادیم اینها کارهای کوچکی نیست شاید اگر یک مقدار بازیکنان ما بزرگتر فکر می‌کردند ما الان قهرمان شده بودیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من با مطالعه تراکتورسازی را  انتخاب کردم و می‌دانستم به چه تیمی آمده‌ام در این مدت پیشنهادات زیادی داشتم ولی اینجا را انتخاب کردم چون از پتانسیل آن باخبر بودم. به نظرم اگر در مقابل راه‌آهن و سیاه‌جامگان امتیاز از دست نمی‌دادیم الان قهرمان شده بودیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به نتایج  تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و سختی کار گفت: خستگی روی بازیکنان ما تاثیرگذار بود و آنها از لحاظ روحی نیز در شرایط بدی قرار داشتند. ما مرتب در اردو هستیم و کار برایمان خیلی سخت است. اما خدا را شکر که امتیازات خوبی گرفتیم و توانستیم سربلند باشیم.

وی افزود: روز گذشته روز برنده شدن شرافت فوتبال بود و درست است که به من توهین شد ولی جای شکر دارد که شرافت فوتبال زیر سوال نرفت. مگر مجید جلالی قبلا این کار را انجام نداده بود. هواداران استقلال باید بدانند این جام‌ها می‌آید و می‌رود ولی باید به خیلی مسائل دقت کرد تا خدای ناکرده حرمت کسی زیر سوال نرود. سال اولی که در استقلال مربیگری کردم کار سختی داشتم ولی روز آخر پاس قهرمان شد یا حتی چند سال بعد کریم بوستانی مربی وقت استقلال اهواز را دستیار خودم کردم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: در بازی استقلال ملوان ما باعث شدیم ابومسلم در لیگ باقی بماند؛ حتی آقای ملاحی از ما تشکر هم کرد؛ اما این بار سوم است که از آزمون الهی موفق بیرون می‌آییم. اگر ۵ گل می‌خوردیم همه چیز خوب بود؟ ما در تبریز باختیم که جا دارد به همه تبریک بگویم ولی همانجا در نشست خبری ادعا کردم که مسئولیت باخت با من است. شاید تماشاگران تراکتورسازی ناراحت بودند ولی تبریزی‌ها هیچ حرکتی انجام ندادند و با تیم حریف کاری نداشتند. خدا گواه است بالای هزار پیامک به من رسیده که به خاطر شرافت فوتبال تبریک گفتند. این همه بردیم و باختیم ولی این اتفاقات نباید در ورزشگاه رخ می‌داد. جا دارد از سردار سعادتی تشکر کنم که شب گذشته در مصاحبه‌ای عذرخواهی کرد و او بزرگی‌اش را نشان داد.

وی افزود: خیلی‌ها از مرحوم تختی مدال‌های بیشتری گرفتند اما اگر من می‌باختم هزار انگ و لکه ننگ به من نمی‌چسباندند؟ اتفاقا دیروز روز برنده شدن خانواده آبی و تراکتور بود ولی ما هم جام را از دست دادیم اما آیا باید به کسی توهین می‌کردیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با انتقاد از بعضی از بازیکنان تیمش گفت: بازی استرس خودش را داشت ولی وقتی فیلم بازی را شب گذشته دیدم متوجه شدم چند مدافع تیم ما روی گل دوم استقلال نظاره‌گر بودند. اما از طرفی فوتبال سرعت زیادی داشت و بازی قابل قبولی بود و شاید اگر مدافعانمان تمرکز داشتند خیلی اختلاف گل‌هایمان بیشتر می‌شد.

وی در پایان تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که هم اخلاق را بردیم هم شرافت را و من به مسائل فنی اصلا اشاره نمی‌کنم اما اعتقاد دارم حتی اگر به برد هم نیاز نداشتیم همینگونه فوتبال بازی می‌کردیم. برای هفته آخر هم متاسفانه دو یا سه بازیکن محروم و مصدوم داریم ولی با تمام قوا بازی می‌کنیم تا برنده شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا