ورزشی

بدهی مالیاتی عجیب نامزد ریاست فدراسیون فوتبال

استعلام مالیاتی صورت گرفته درباره نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که یک نامزد مشهور ریاست دارای بدهی قابل توجه است که تائید صلاحیتش را با تردید مواجه می‌کند.

به گزارش شوراآنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد. در پایان مهلت مقرر ثبت نام، ۵۹ شخص برای پست های مختلف اعلام آمادگی کرده اند که در حال بررسی صلاحیت آنها در ابعاد مختلف هستند.

براساس اخبار دریافتی، یکی از استعلام ها برای نامزدها که صورت گرفته، مربوط به امور مالیاتی و مالی آنهاست. این نشان می دهد اشخاصی که وارد این کارزار شده اند، در چه وضعیت مالی هستند و چگونه در این حوزه رفتار و تعهد عملی داشته اند. طبیعتا، اشخاصی که بدهی های کلان مالی و مالیاتی دارند، حضورشان در مسند ریاست فوتبال، غیرمنطقی و شائبه برانگیز است.

در این راستا، ۱۶ نفر از نامزدهای حاضر در انتخابات، دارای بدهی هستند و دستگاه مالیاتی، وضعیت آنها را منفی اعلام داشته است. نکته قابل توجه، وضعیت نامطلوب مالیاتی یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است که گویا تبعات قابل توجهی نیز برایش داشته و خواهد داشت. وی که هم اکنون وضعیت نامطلوبی میان هیئت ها و اعضای مجمع دارد و عنوان می شود با حمایت های غیرفوتبالی وارد این عرصه شده، اوضاع مالیاتی نامطلوبی دارد و در زمره بدهکاران است.

با توجه به این استعلام و پاسخی که درباره این نامزد اعلام شده، باید منتظر ماند و دید که نهادهای نظارتی مسئول در حوزه صلاحیت ها، چه واکنشی به این اتفاق خواهند داشت. با توجه به حضور غیر فوتبالی این نامزد، باید دید دستگاه های نظارتی چه واکنشی به بدهکاری وی خواهند داشت و چنین شخصی با این وضعیت بحرانی، اجازه حضور در کارزار انتخاباتی را خواهد داشت. انتظار بر این است که نهادهای مسئول، در این زمینه قاطعانه وارد شده و در این باره، تصمیمی محکم و بدون ملاحظه بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا