اجتماعی و فرهنگی

تحریم ها و نقص فنی قطار ترنست یزد-تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ترنست شماره ۶۲۷ یزد- تهران عصر امروز (پنجشنبه) به سوی مقصد حرکت کرد اما پس از ساعتی سیستم تهویه و تاسیسات سرمایشی آن از کار افتاد که اعتراض برخی مسافران را به همراه داشت.

«رامیز قلی نژاد» عصر پنجشنبه درباره مشکل فنی قطار ترنست شماره ۶۲۷ یزد- تهران گفت: از چهار موتور این ترنست، دو موتور در حال کار است و در ایستگاه کاشان تلاش می کنیم با رفع مسائل فنی و راه اندازی سیستم های تهویه و سامانه سرمایشی، مشکل مسافران این قطار برطرف شود. 

«رضا جعفری» رئیس این قطار، نیز گفت: این ترنست ۶و۲۵ دقیقه صبح امروز از تهران عازم یزد شد و بدون هیچ مشکلی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در ایستگاه یزد مسافران را تخلیه کرد. 
وی افزود: این ترنست بدون مشکل فنی ساعت ۱۴ ایستگاه یزد را به سوی تهران ترک کرد اما در مسیر دچار نقص فنی شد و دو موتور از چهار موتور آن از کار افتاد. وی پیش بینی کرد مسافران این ترنست با بیش از یک ساعت تاخیر وارد ایستگاه تهران شوند. 


یکی از مسافران این قطار گفت: دو روز پیش نیز از تهران عازم یزد بودیم که نقص فنی یکی از ترنست های شرکت حمل و نقل رجا باعث نارضایتی مسافران این قطار شد و ما نتوانستیم در ساعت مقرر در یزد به سرکار خود برسیم. قطار ترنست یا خودکششی برای نخستین بار در سال ۱۳۸۴ مسیر تهران- مشهد را در مدت هفت ساعت و نیم پیمود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا