اجتماعی و فرهنگی

شهرداری تهران جشنواره مد و پوشش اسلامی برگزار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نرگس معدنی پور با اعلام این خبر اظهارکرد: جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی شامل بخشهایی مانند طراحی پوشش اجتماعی، طراحی پارچه، مسابقه عکس زن، شهر و فعالیت با پوشش اسلامی-ایرانی می‌شود. علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ آذرماه مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد فروش پوشاک در نمایشگاه مد و پوشش اسلامی ایرانی را دارید، گفت: هنوز بخش فروش قطعی نشده است، البته معمولا زنان تمایل دارند که علاوه بر دیدن مد و پوشش اسلامی ایرانی به خرید آن‌ها نیز بپردازند.

 

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ادامه گفت: در بخش خلاقیت‌های فرهنگی علاوه بر جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی، بخش بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها نیزربرگزار می‌شود که این بخش مربوط به بازیافت پارچه‌های دورریز از مبداء و از خانه است.

 

معدنی‌پور در پایان با بیان اینکه سومین جشنواره تسنیم در دو بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری و ابتکارات جامعه محور برگزار می‌شود گفت: در بخش ابتکارات جامعه محور، پروژه‌هایی را که زنان در زمینه‌های اجتماعی مانند مشارکت‌های اجتماعی زنان و توانمندسازی آنان اجرا کرده‌اند در این بخش به رقابت گذاشته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا