واکنش تندگویان به برکناری از نمایشگاه بین المللی/روحم از این موضوع خبر ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بعد از انتشار خبر برکناری محمد مهدی تندگویان از سمت مشاور عالی شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی از سوی یکی از خبرگزاری ها که گفته می شد به دلیل نامه شورای شهر تهران به رئیس جمهور مبنی بر برگزاری تمامی نمایشگاه ها در شهر آفتاب صورت گرفته است، با این عضو شورا تماس گرفتیم تا جویای صحت و سقم این خبر شویم.

 

در حالیکه خبرنگار شوراآنلاین برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با محمد مهدی تندگویان تماس گرفته بود، عضو شورای شهر تهران پاسخ دادن به سوالات را منوط به این قضیه کرد که ابتدا مشخص شود که این پایگاه خبری چه وابستگی به حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران دارد! در حالیکه خبرنگار شوراآنلاین مدعی شد این پایگاه خبری کاملا جنبه شخصی دارد، تندگویان مدعی شد که شوراآنلاین با هزینه حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران اداره می شود. با توجه به اینکهه تندگویان درخواست کرد تا پایگاه خبری شوراآنلاین برای به اثبات رساندن صداقت ککاری خود این بخش از صحبت هایش منتشر شود، پایگاه خبری شوراآنلاین اقدام به انتشار این موضوع کرد.

 

تندگویان در ادامه با این ادعا که روحش هم از برکناری از سمت مشاور عالی نمایشگاه بین المللی خبر ندارد، گفت:نمی دانم این خبر با چه سند و مدرکی منتشر شده در حالیکه من خودم هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم و همین الان متوجه این خبر شدم! من در حال حاضر به شورای شهر تهران مامور شده ام و در نمایشگاه بین المللی فعالیتی ندارم که بخواهند برکنارم کنند! ضمن ایکه من کارمند شورا هستم و مشاور بودن پست محسوب نمی شود که بخواهند برکنارم کنند.

 

وی در خصوص اینکه گفته می شود نامه شورای شهر تهران به رئیس جمهور مبنی بر برگزاری تمامی نمایشگاه ها در شهر آفتاب دلیل برکناری اش بوده، گفت: من نه این نامه را دیده ام و نه در آن دخیل بودم. آقای پیرهادی این نامه را تنظیم کردند و بازهم تاکید می کنم که من دخل و تصرفی در این نامه نداشتم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا