سیاسیصفحه اصلی

اقبال شاکری: مدیریت شهری پایتخت تلاش خود را به کار گرفته تا کمبودهای زیرساختی را جبران کند

/خبرنگار: نرجس حسنعلی پور/

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جهت‌گیری شهرداری تهران در توسعه حمل و نقل عمومی درست است، گفت: مدیریت شهری تلاش خود را به کار گرفته تا کمبودهای زیرساختی را جبران کند.

به گزارش شوراآنلاین، اقبال شاکری با بیان اینکه به نظر می‌رسد تلاش شهرداری تهران و درمجموع مدیریت شهری پایتخت این بوده که روز به روز آسایش و رفاه شهروندان تهرانی افزایش یابد، اظهار کرد: شهرداری در مدت اخیر تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند زیرساخت‌هایی که با کمبود روبه‌روست، فراهم کند.

وی ادامه داد: رویکرد متمرکز در بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی به ویژه در ماه‌های اخیر برجسته شده و جهت‌گیری درستی‌ است.

شاکری تاکید کرد: تهیه واگن برای مترو، خرید اتوبوس، ون و تاکسی و برقی بودن این خودروها گامی است که مردم را در گذران زندگی شهری کمک خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر تامین ناوگان رقم بخورد؛ چراکه جریان زندگی و و کارکرد شهر وضعیت بهتری پیدا می‌کند و مردم با آرامش خاطر و روحیه بهتر زندگی خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رویکرد حمل و نقلی مدیریت شهری رویکرد خوبی‌ است، یادآور شد: یکی از موضوعات خوب دیگر مسجدمحوری است؛ شهرداری تهران توسعه محلات مسجد محور را در برنامه خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها و سایر فعالیت‌ها از سوی مجلس حمایت می‌شوند، افزود: شهرداران مناطق موظف به مشخص کردن محلات مسجد محور شده‌اند؛ حرکات انقلابی، جهادی، معیشتی و فرهنگی از طریق حمایت از مساجد صورت می‌گیرد و در همین راستا شهرداری پایگاه مردمی خود را بهبود می‌دهد که این بسیار مهم است و امیدواریم به روال مستمر تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا