مدیریت شهری

پهن کردن فرش رنگی از برگ های پاییزی در قلب پایتخت/ سمفونی پاییزی در بوستان های مرکزی شهر تهران

شهردار منطقه۶ از برگزاری جشنواره گذر پاییزی در بوستان لاله تهران خبر داد و گفت: این جشنواره در ضلع شمالی آبنما و با پهن کردن فرش رنگی از برگ های پاییزی اجرایی می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶؛ سید مرتضی روحانی با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره معبری به طول ۵۰۰ متر با برگ های پاییزی پوشانده خواهد شد و درختان اطراف معبر با ریسه های نوری و چترهای رنگی تزیین می شوند.

شهردار منطقه شش با اشاره به برپایی غرفه هایی با موضوع خدمات شهری و اجتماعی گفت: کارگاه آموزشی نحوه کاشت و مراقبت از گیاهان آپارتمانی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در حاشیه این جشنواره خواهد بود. همچنین در طول برگزاری جشنواره با خوراکی های پاییزی از شهروندان پذیرایی می شود.

شهردار منطقه۶ تصریح کرد: این جشنواره به منظور لمس کردن هرچه بیشتر فصل پاییز برپا و تاثیر بسزایی در افزایش نشاط و شادابی شهروندان خواهد داشت و تلاش داریم تا با ایجاد محیطی صمیمی حضور خانواده ها را در بوستان های منطقه افزایش دهیم.

بر اساس این گزارش، برپایی سمفونی پاییزی با هدف ایجاد نشاط، همدلی و مشارکت میان شهروندان در قالب گذر برگ ریزان، همدلی و مشارکت، ایستگاه قاب و برگ، ایستگاه ثبت خاطره و عکس یادگاری، مسابقه دلنوشته ها و خاطره نویسی یلدایی، جشنواره عکس از بهترین سفره شب یلدا از برنامه‌های ویژه شهرداری قلب پایتخت در این گذر است.

گفتنی است در این گذر پاییزی شهروندان می توانند در ایستگاه ثبت خاطره، عکس های پاییزی برای خود به یادگار بگیرند و در جشنواره عکس “پاییز لاله” شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا