مدیریت شهری

پاسخگویی شهردار منطقه۸ به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

شهردار و مدیران شهری منطقه۸ با حضور در سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بودند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸،مهناز استقامتی شهردار منطقه۸ با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(۱۱۱)به سوالات ،مشکلات و در خواست های شهروندان پاسخ داد.

مهناز استقامتی گفت: در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف به خصوص حوزه خدمات شهری و معماری و شهرسازی پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت‌های مربوطه انجام شد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت که به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است وتسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی و ایجاد بستر برای تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلی راه اندزای سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شمار می رود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن