ورزشی

دستمزد سردار آزمون در رم چقدر است؟

دستمزد بازیکنان رم برای فصل جاری اعلام شد که نام سردار آزمون نیز در آن دیده می شود و او از نظر میزان دستمزد در رده یکی مانده به آخر قرار دارد!

به گزارش شوراآنلاین، رم پنجره نقل و انتقالات تابستانی‌اش را با تقویت چند بازیکن تکمیل کرد. ورود بازیکنانی چون روملو لوکاکو و رناتو سانچس باعث افزایش دستمزد بازیکنان جالوروسی شده است. بر این اساس در حالی که فصل قبل حقوق پرداختی رم به بازیکنانش ۸۸.۳ میلیون یورو بود در این فصل با ۱۸ درصد افزایش به ۱۰۴.۷ میلیون یورو رسیده است.

بیش‌ترین حقوق برای روملو لوکاکو
مهاجم بلژیکی پس از انتقال قرضی به اینتر در نهایت در این تیم نیز دوام نیاورد و در تابستان تصمیم به حضور در رم ایتالیا گرفت تا بار دیگر شاگرد مورینیو شود. او بالاتر از پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی، تامی آبراهام انگلیسی و لئاندرو پاردس هافبک پیشین پاری سن ژرمن بیش‌ترین حقوق دریافتی را در رم به جیب می‌زند.

پائولو دیبالا که تابستان گذشته به صورت رایگان از یوونتوس به رم پیوست، در حال حاضر تا تابستان ۲۰۲۵ با جالوروسی قرارداد دارد. رم برای این که او را از دست ندهد آماده است تا قراردادی بهتر را روی میز بگذارد و در این صورت دیبالا ممکن است به صدر این فهرست صعود کند. دیبالا با وجود دریافت پیشنهاد خوب از عربستان در تابستان امسال، مشتاق ماندن در رم است. او قبلاً به تیاگو پینتو از قصد خود برای ادامه کار با تیم اطلاع داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا