اجتماعی و فرهنگی

امانی در بازدید از ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تاکید کرد؛ وجود نظم در ارائه خدمت رسانی موجب امید آفرینی می گردد

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هیات همراه با حضور در دفتر مرکزی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی، در روز شنبه ۲۰ خرداد ماه ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هیات همراه ضمن ملاقات حضوری با کارکنان و استماع درخواست و مشکلات ایشان، به همراه شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و جمعی از مدیران از نحوه ی فعالیت دو مرکز معاینه فنی خودروهای شهید آبشناسان و نیایش بازدید کردند.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه مباحثی نظیر تامین مسکن، لحاظ شرایط سختی کار ، اصلاح قراردادها از موقت به دائم از جانب کارکنان مطرح شد.
در این بازدید امانی ضمن تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت ایمان و امید در جامعه اظهار داشت: خلاقیت و نوآوری در خدمات موجب ارزش آفرینی در نحوه خدمت رسانی در یک مجموعه می شود. مجموعه های کارآمد با کیفی سازی و ارائه خدمات شایسته به شهروندان می توانند موجب امیدآفرینی در نظام جمهوری اسلامی ایران گردند. بدون تردید وجود نظم در فعالیت یک مجموعه برای مراجعه کنندگان به آن بخش خدمت رسان حائر اهمیت بوده و خود این مسئله موجب ایجاد امید در بین شهروندان و اعتماد ایشان به همت و تلاش خدمت گزاران این نظام می گردد.

امانی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات مراکز معاینه فنی شهر تهران در بحث کاهش آلودگی هوا و ارتقا ایمنی تردد گفت: توسعه و تقویت ستاد معاینه فنی با توجه به اینکه این مجموعه در حفظ سلامت شهر و شهروندان موثر است برای مدیریت شهری حائز اهمیت می باشد. بیش از ۷۰ درصد آلودگی شهر تهران ناشی از تردد منابع متحرک بوده که بخشی از آن مربوط به موتورسیکلت ها است. موتورسیکلت هایی که میزان آلایندگی آن معادل حداقل ۶ خودرو با استاندارد یورو ۲ می باشد.یکی از شاخص های ارتقای کیفیت زندگی حل معضلات مربوط به آلودگی هوا است که این مجموعه با توجه به ماهیت کاری بایستی در این راستا تمام تلاش خود را بنماید.

در ادامه شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از دغدغه مند بودن مدیران شهری نسبت به مشکلات کارکنان گفت: با تلاش همکاران ستاد معاینه فنی در چهار ماه اخیر اقدامات شاخصی در راستای مدیریت صف، تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان و همچنین افزایش اثر بخشی معاینه فنی در کاهش آلودگی هوا و ارتقا ایمنی انجام گردیده است.اینترنتی شدن تعدادی از مراکز پر ازدحام و حل مشکل صف های طولانی، راه اندازی تعمیرگاه ویژه بانوان، راه اندازی خدمات خودرویی جدید در مراکز، توسعه کیفی خدمات با افزایش ساعت کاری و افزایش خطوط معاینه فنی، توافق با مجموعه های داخلی شهرداری تهران با هدف جذب حداکثری خودروهای پلاک تهران در مراکز شهر تهران، ارائه لایحه های پیشنهادی به دستگاه های ذیربط جهت اصلاح قوانین و مصوبات مربوطه بخشی از اقداماتی است که در این مدت صورت پذیرفته است.

مالکی با تاکید به این مسئله که کارکنان سرمایه ارزشمند این شرکت هستند گفت: هر توفیقی که در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان اتفاق افتاده نتیجه زحمات کارکنان پر تلاش این مجموعه است. امیدوارم با حمایت مدیران شهری بتوانیم حتی الامکان مطالبات و درخواست کارکنان را اجابت نماییم و گامی مثبت در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات کاری این عزیزان که بدون تردید موجب افزایش بهره وری مجموعه خواهد شد، برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا