اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

 آغاز پیاده‌سازی پروژه شناسه معرفی سازمانی ۱۸ هزار کارمند شهرداری تهران

به گزارش شوراآنلاین، محمدعلی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از تعریف QR کد برای ۱۸ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران خبر داد و گفت: پایلوت بررسی نیروی انسانی در مناطق ۲۲ گانه از طریق نصب تابلوهای QR کد برای اولین بار در منطقه ۷ آغاز شد.

مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اداره امور، به‌عنوان عاملی که بیشترین میزان مقبولیت را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد، یکی از مهم‌ترین ارزش‌های مدنظر در حکمروایی خوب و شایسته است.

اجرای طرح QR کد را روشی مناسب برای سهولت دسترسی شهروندان جهت اعلام نظراتشان به مدیریت شهری دانست. افزایش پیچیدگی و چندبعدی شدن مسائل باعث شده است، سازمان‌ها بیشتر از گذشته خود را نیازمند به مشارکت عامّه و بهره‌مندی از نظرات آن‌ها و افزایش نوآوری ببینند.

برای ۱۸ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران که به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند، QR کد تعریف می‌شود. رصد عملکرد نیروی انسانی با استفاده از طریق QR code به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند نظارت بر خدمات، منابع انسانی و … را بسیار سریع‌تر، دقیق‌تر و کم‌هزینه‌تر از گذشته به انجام رسانند و بستری برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی فراهم کنند. در این شیوه مدیران می‌توانند در لحظه و بدون هرگونه واسطه بازخوردها را دریافت و برای آن‌ها تدبیر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا