اجتماعی و فرهنگی

جمع‌آوری کیوسک‌های بانک شهر از سطح تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدباقر قالیباف در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران درخصوص حل مشکل فاینانس ورود واگن‌های جدید مترو پایتخت گفت: دولت قول داده است که با تأمین فاینانس‌های لازم، در حوزه ورود واگن‌های جدید به شهرداری تهران کمک کند.

وی ادامه داد: قطعا ۱۰۰۸ واگن در اولویت قرار گرفته است تا از این طریق ظرفیت حمل مسافر پایتخت حجم چشمگیری داشته باشد.

قالیباف در بخش دیگر سخنانش در خصوص ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبری در تهران گفت:  در برخی موارد هجمه‌هایی علیه شهرداری تهران انجام می‌شود که بیشتر اینها صحنه‌سازی و انتشار اخبار کذب است.

وی ادامه داد: برای مثال در موضوع لبو فروشی که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، این لبوفروش خود چرخ خود را واژگون کرد و ماموران شهرداری در این خصوص دخالتی نداشتند. در مورد خودسوزی یک فرد که فیلم این موضوع نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، اختلاف این فرد با یک مغازه‌دار بوده که منجر به خودسوزی این فرد شده و به هیچ عنوان شهرداری و مأموران شهرداری در این خصوص دخالتی نداشتند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه خود در برخی نقاط پایتخت از جمله میدان شوش وجود کیوسک‌های بانک شهر را مشاهده کرده است، گفت: دستور داده‌ام جلوی این کار گرفته شود.

وی ادامه داد: قطعا تنها بانک شهر نیست که از این کیوسک‌ها در شهر قرار داده است؛ اما این بانک در اولویت جمع‌آوری قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا