اجتماعی و فرهنگی

تکریم کارکنان بیمار خاص تحت پوشش موسسه هادیان شهر شاغل در منطقه ۱۴

مدیرعامل موسسه هادیان شهر با حضور در شهرداری منطقه ۱۴ از کارکنان بیمار خاص تحت پوشش این موسسه تجلیل کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه هادیان شهر، در ادامه طرح تکریم کارکنان بیمار خاص تحت پوشش موسسه هادیان شهر و به مناسبت اعیاد شعبانیه، عباس علیپور با حضور در شهرداری منطقه ۱۴ از کارکنان بیمار خاص شاغل در این منطقه تجلیل کرد.

در این دیدار که با حضور سالاری پور شهردار منطقه ۱۴،  اصغری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه و آقازیارتی معاون اجرایی موسسه هادیان شهر برگزار شد، از زحمات و تلاش های ۲ پرسنل بیمار خاص تحت پوشش تقدیر و تشکر بعمل آمد.

علیپور در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات پرسنل بیمار خاص تحت پوشش موسسه گفت: یکی از اقدامات مهم موسسه هادیان شهر در دوره جدید مدیریت شهری که در راستای دستور شهردار تهران و تغییر رویکردها و سیاست های تحولی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی صورت گرفت، برنامه تکریم از بیماران خاص تحت پوشش است که در طول یکسال گذشته انجام شده و بصورت کاملا مدون و ادامه دار در سال آینده نیز اجرا و پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل موسسه هادیان شهر در این دیدار ضمن استماع صحبت های پرسنل بیمار خاص و در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت شغلی و درمانی این پرسنل، آمادگی موسسه برای هرگونه کمک و مساعدت لازم در آستانه سال جدید را اعلام کرد.

در این دیدار همچنین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ و  معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه نیز ضمن تقدیر و تشکر از اجرای طرح جدید موسسه هادیان در تکریم پرسنل بیمار خاص، گزارشی در خصوص پرسنل شاغل در منطقه و اقدامات صورت گرفته برای پرسنل بیمار خاص ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا