اجتماعی و فرهنگی

انتصاب در اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران

طی حکمی از سوی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهردار تهران، “علی حیدری” به عنوان سرپرست معاونت فنی و اجرایی منصوب شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران “مهدی شریفیان” در جلسه تکریم و معارفه معاون فنی و اجرایی با اشاره عملکرد شهرداری تهران در بارش برف کم سابقه بهمن ماه گفت: به جرات می توان گفت عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی شهرداری تهران به ویژه مناطق ۲۲ گانه در برف روبی های اخیر قابل قیاس با دوره های گذشته نبوده و مدیریت شهری در این آزمون سربلند بوده است.

وی هماهنگی، همدلی و نظارت مستمر را از مهمترین عوامل موفقیت در فعالیت های جاری شهر عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری به دنیال افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد رفاه عمومی برای اهالی پایتخت است و این رویکرد با همدلی و تلاش دسته جمعی همکاران میسر خواهد شد.

شریفیان در ادامه با اشاره به آغاز طرح ارزیابی عملکرد نواحی ۱۲۴ گانه گفت: مقدمات ارزیابی نواحی آغاز شده است و انتظار این است که این طرح با جدیت و انسجام اجرا شود.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهردار تهران با بیان اینکه تغییرات مدیریتی ضرورتی انکار ناپذیر است افزود: ضمن قدردانی از اقدامات اثر گذار معاونین و مدیران اداره کل هماهنگی و امور مناطق، ما با همراهی و همدلی همکاران، تغییرات و همچنین تعریف فعالیت های جدید به دنبال ارتقاء جایگاه اداره کل و پویایی نواحی کلانشهر تهران هستیم.

شایان ذکر است در این مراسم ضمن انتصاب “علی حیدری” به عنوان سرپرست معاونت فنی و اجرایی این اداره کل از اقدامات “علیرضا صادقی بخش” قدردانی و وی به عنوان مشاور مدیر کل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا