شورای شهرصفحه اصلی

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان به حمل ونقل عمومی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اضافه شدن ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه بخش حمل و نقل و ترافیک در سال ۱۴۰۲ با مشورت کمیسیون‌های شورا انجام می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، محمد آخوندی با بیان اینکه هنوز اعدادی که در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اعلام می شود قابل استناد نیست، اظهار کرد: تا زمانی که بودجه تصویب نشود، تمام اعداد اعلامی تقریبی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اضافه شدن ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه بخش حمل و نقل در سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: پیش از این ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مأموریت حمل و نقل و ترافیک، بابت تملک دارایی و سرمایه‌ای داشتیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز اضافه شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان تملک دارایی سرمایه‌ای در بخش حمل و نقل و ترافیک برای پروژه‌ها، خرید اتوبوس و واگن مترو فارغ از حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: به تناسب از تمام بخش‌ها در مشورت با کمیسیون‌ها از مواردی که اولویت اول نیست، ضرورت فوری ندارد و قابلیت صرفه‌جویی دارد، کسر و ۱۰ هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل و ترافیک اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا