شورای شهرصفحه اصلی

اقراریان: گزارشی از سفر شهردار به تاجیکستان ارائه شود/ وضعیت نظافت پایتخت مطلوب نیست

عضو شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست برای تشریح نقش شهرداری درنهضت ملی مسکن و تشریح دستاوردهای سفر به تاجیکستان و علت حضور همراهانی در این سفر به صحن شورای شهر بیاید.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران درباره تشریح ماهیت عملکرد شهرداری در نهضت ملی مسکن درخواست کرد که شهردار تهران به شورا بیاید و توضیحاتی بدهد تا هم اعضا از این موضوع بیشتر مطلع باشند.

وی همچنین درباره سفر اخیر زاکانی به تاجیکستان گفت: در شرایط اقتصادی و معیشتی حاضر کشور، حساسیت ویژه ای درباره سفرهای خارجی وجود دارد، هرچند حضور شهردار در حوزه دیپلماسی عمومی و پارلمان شهری الزامی است اما اینکه چه ضرورتی داشته است. همراهان با وی به این سفر بروند و این برای شورا شفاف نیست بنابراین زاکانی باید گزارشی را از سفر دوشنبه به شورا ارائه کند.

زاکانی با تاکید بر اینکه اصل کار خوب است،‌ افزود: اما اینکه چند نفر همراه شهردار بودند و علت سفر چه بوده است باید شفاف شود.

وی درباره وضعیت ارائه خدمات شهری نیز گفت: با گذشته ۶ ماه شاهد این هستیم که وضعیت نظافت شهر تهران به نقطه مطلوبی نرسیده است. و گزارش های ارائه شده قابل قبول نیست که متناسب عوراض ساخت و ساز باید خدمات ارائه شود.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ بی توجهی شهرداری نسبت به زمان بندی مصوبات مشهود است و لایحه ای مورد توجه باشد از راههای مختلف برای رای آوری اقدام می کنند اما اگر اولویت شورا باشد پشت گوش می اندازند و این باید حد یقفی داشته باشد.

وی ادامه داد: سوال و استیضاح ابراز قانونی اعضای شوراست هرچند علاقه‌مند نیستیم که در ابتدای دوره مدیریتی از این ابزار استفاده کنیم اما به اندازه کافی هم زمان داده ایم و حدود ۶ ماه از دوره مدیریتی شهرداری گذشته است را قبول نمی کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا