اجتماعی و فرهنگی

واکسیناسیون بیش از ۲هزار و ۶۰۰ کارگر از سوی تیم‌های ثابت و سیار شرکت شهر سالم

در نشست ستاد عملیاتی واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری تهران که به ریاست مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد، روند تزریق ۲هزار و ۶۱۳ نفر که در روزهای نخست آغاز این طرح انجام شده، مورد بررسی قرار گرفت و درباره تسهیل واکسیناسیون دیگر کارگران نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست ستاد عملیاتی واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری تهران به ریاست امیر نورمحمدی مدیرعامل و با حضور معاونان و مدیران شرکت شهر سالم در ساختمان معاونت بهداشت این شرکت برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به سخنان علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز افتتاحیه واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری تهران این طرح را در راستای پوشش خدماتی آسیب‌پذیرترین بخش‌های همکاران ارزیابی و بر لزوم همت مضاعف کادر بهداشت و درمان شرکت در اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید کرد.

در این جلسه، ضمن اعلام تزریق ۲هزار و ۶۱۳ واکسن در سه روز نخست اجرای این طرح، روند واکسیناسیون از روز هشتم بهمن‌ماه در ۱۴ پایگاه ثابت و سیار شرکت شهر سالم مورد بررسی قرار گرفت.

رفع مشکلات و تسهیل ادامه اجرای این طرح تا پایان واکسیناسیون همه ۲۶هزار کارگر شهرداری تهران، از دیگر موارد دستور کار این جلسه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا