شورای شهرصفحه اصلی

صادقی عضو شورای شهر تهران: برای توسعه و آبادانی جنوب شهر از هیچ تلاشی فرو گار نخواهیم کرد/ شهروندان جنوب تهران بدانند ما در کنار آنها ایستاده ایم

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع شهروندان محله علی آباد جنوبی منطقه ۱۶ گفت: ما اینجا هستیم تا مورادی که مطرح می شود را پیگیری کنیم، نکاتی را که می بایست به شورای شهر انتقال داده شود را به کمیسیون های تخصصی منتقل کنیم و ما اینجا هستیم تا شهروندان بدانند همچنان بر سر قول و قرار خود هستیم و قول و قرار ما توسعه و آبادانی محله های جنوب پایتخت است و ما اینجا هستیم که به شهروندان بگوییم در کنارتان ایستاده ایم.

به گزارش شوراآنلاین، احمد صادقی با حضور در محله علی آباد جنوبی ضمن بازدید از معضلات محله با شهروندان این محله گفتگو کرد و در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گرفت.

احمد صادقی در این دیدار و در میان اهالی محله علی آباد جنوبی گفت: خدا را شاکرم که توفیق حضور در جمع شما نصیب بنده شد و تشکر می کنم از کسانی که این شرایط را فراهم کردند تا خدمت شما باشم. از همه همکاران در شهرداری منطقه که زحمات زیادی می کشند نیز تشکر می کنم.

صادقی در ادامه افزود: شورای شهر تهران در دوره ششم این آمادگی را دارد هر جایی که نیاز به حمایت از اجرای طرح های توسعه ی محله ای در جنوب تهران باشد تمام قد حمایت خود را اعلام کند. چه در تصویب بودجه سنواتی و چه در اصلاحیه بودجه.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: در بازدید که از سطح محله داشتیم موضوعات ومعضلات مختلفی مطرح شد که یکی از مهمترین این بحث ها بحث زیر زمینی کردم دکل های فشار قوی برق است.

وی ادامه داد: هزینه برآورد شده برای این امر در ۴ سال گذشته بالغ بر هزار میلیارد تومان بود که شاید با افزایش نرخ های امروز به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هم رسیده باشد ولی این را در نر بگیرید پروژه هایی از این دست فرا ملی است و شهرداری یکی از سازمان های دخیل است به طوریکه در این پروژه خاص وزارت نیرو متولی است.

صادقی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری شهردار محترم تهران آقای زاکانی، در هیات دولت تفاهم نامه ای با وزارت نیرو منعقد شده که این مهم و نیز تامین روشنایی فضاهای بی دفاع شهری و پارک ها و بوستان ها ی منطقه ۱۶ نیز در آن وجود دارد و به امید خدا این مشکلات رفع خواهد شد.

احمد صادقی در ادامه با اشاره به برخی پروژه های محله مقیاس گفت: برخی پروژه ها نظیر احداث نت بانک شهر را پیگیری خواهیم کرد که در سریعترین زمان ممکن اجرا شود و این قول را به شما شهروندان گرامی می دهیم، درمورد اتصال خیابان شهید باستانی پور به خیابان شهید رجایی نیز باید طرحی به شورا ارایه شود و به محض ارایه طرح به شورا با جدیت این مضوع را پیگیری خواهیم کرد.

صادقی در ادامه اظهار داشت: در بودجه سنواتی ۱۰ پروژه جدید برای منطقه ۱۶ دیده شده که از جمله می توان اصلاح هندسی خیابان سرلک، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تامین روشنایی ،آماده سازی بعضی زمین های شهرداری اشاره کرد که امیدواریم خدمات رسانی مناسبی به شهروندان از سوی مدیریت شهری ارایه شود.

صادقی در ادامه با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پلاک های ثبتی ریز دانه و نا ایمن گفت: امروز املاک ریز دانه که عمدتا نیز نا ایمن بودند و برخی نیز توسط شهرداری تملک شده بود مورد بازدید قرار گرفت گرچه تعدادی از این پلاک های ثبتی نیز باقی مانده است و ما از شهردار محترم این قول را گرفتیم که هر مالکی تمایل به فروش دارد شهرداری حاضر است تملک کند اما شهروندان عزیز باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که این پلاک های ثبتی وضعیت مناسبی از منظر ایمنی ندارند و امیدواریم با در نظر گرفتن انتفاع مالکین این موضوع به نحوی رفع شود تا ایمنی ساکنان محل نیز به مخاطره نیافتد.

وی افزود: در این زمینه شهرداری باید طرحی برای تجمیع پلاک های ریز دانه بیاورد تا انتفاع مالکین نیز تامین شود به عنوان مثال آپارتمان سازی از سوی شهرداری صورت گیرد و تحویل مالکان داده شود با در نظر گرفتن نفع طرفین.

صادقی در ادامه و در خصوص احداث کلانتری در محله گفت: یکی از موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان محله بحث احداث کلانتری بود، در این زمینه مجموعه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کنند چه فضایی را می خواهند و این آمادگی وجود دارد که فضا در اختیار قرار گیرد.

صادقی در ادامه افزود: تجهیز پل های عابر پیاده در این محله نیز از موضوعات مورد درخواست شهروندان بوده که این موضوع را نیز پیگیری خواهیم کرد.

صادقی در پایان گفت: ما اینجا هستیم تا مورادی که مطرح می شود را پیگیری کنیم، نکاتی را که می بایست به شورای شهر انتقال داده شود را به کمیسیون های تخصصی منتقل کنیم و ما اینجا هستیم تا شهروندان بدانند همچنان بر سر قول وق رار خود هستیم و قول و قرار ما توسعه و آبادانی محله های جنوب پایتخت استو ما اینجا هستیم که به شهروندان بگوییم در کنارتان ایستاده ایم.

لازم به ذکر است احمد صادقی با حضور در منزل شهید رحمان زارعی با خانواده این شهید بزرگوار نیز دیدار کرد.

صادقی همچنین از سرای محله علی آباد جنوبی و معضلات سطح منطقه بازدید به عمل آورد و با حضور در مسجد فاطمه الزهرا(س) بعد از اقامه نماز با شهروندان به گفتو گو پرداخت و در جریان درخواست ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

در پایان نیز طی مراسمی از مدال آوران کشتی ساکن محله علی آبادجنوبی تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا