شورای شهر

می خواستم حرف های تندی علیه قالیباف بزنم/رسانه ها بداخلاقی کردند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین صحبت های جنجالی شهردار تهران مبنی بر باج خواهی اعضای شورا در مجمع شورای عالی استان ها باعث شد تا سراغ عضو شورای شهر تهران برویم و نظرات او را در خصوص این ادعا جویا شویم.

سروری در خصوص صحبت های شهردار تهران مبنی بر باج خواهی شوراها از شهرداری واکنش نشان داد و گفت:اولین باری که این متن را خواندم واقعا از صحبت های ایشان شوکه شدم و می خواستم یک مصاحبه تند علیه ایشان انجام بدهم اما زمانیکه فایل اصلی سخنرانی را گوش دادم واقعا به این نتیجه رسیدم که اصلا صحبت های بدی نکرده اند.

 

وی افزود:متاسفانه یک بد اخلاقی رسانه ای باعث شد تا همه نگاه ها به شهردار تهران معطوف شود و از او گلایه داشته باشند اما زمانیکه متن اصلی سخنرانی ایشان را گوش دادیم، متوجه شدیم که اصلا منظورش آن چیزی که بعضی از رسانه ها انعکاس دادند، نبوده است.

 

سروری ادامه داد:این صحبت ها در یک فضای تعاملی مطرح شده است و ایشان در آن جلسه این فضاها را آسیب شناسی می کردند. منظور آقای قالیباف فقط شورای شهر تهران یا شهرداری نبوده است و جمله ایشان دقیقا این بوده است که یک عده معدود در شوراهای کل کشور هستند که از شهردارها مطالباتی دارند که متاسفانه بعضی از این شهردارها این مطالبات را انجام می دهند و ما نباید بگذاریم که چنین کارهایی درفضای مدیریت شهری انجام شود.

 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:حالا این صحبت کجا و انعکاس دادن بعضی از رسانه کجا.واقعا به نظر من بی انصافی است که با این کارها نگذاریم تا خدمت رسانی شهردار تهران به مردم دیده شود.

 

سروری در خصوص اینکه چرا این خبر با چنین فضایی در بعضی از رسانه ها مطرح شده است گفت:من فکر می کنم که جریانی دنبال این است که بین شورای شهر و شهردار یک چالش ایجاد کند و آنها را علیه هم سوق دهد.واقعا این کارها درست نیست و امیدوارم تادیگر شاهده چنین اتفاقاتی نباشیم و بداخلاقی مشابه رسانه ای صورت نگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا