ورزشی

کامرانی‌فر: سیاستم کمتر صحبت کردن است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسن کامرانی‌فر در خصوص شرایط داوری اظهار داشت: سیستم الکترونیک را برای ناظران داوری در نظر گرفتیم و به وسیله آن داوران را ارزیابی می‌کنیم. تمام بازی‌ها را بدون استثناء آنالیز می‌کنیم و جزئیات منفی و مثبت فرم های نظارت به صورت تلفنی به داوران یادآوری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت شما اساتید بزرگ هستم، سیاست من این است که کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم. از شما عزیزان می خواهم در بحث نظارت بیشتر تلاش کنید، چرا که معتقدم داوری ما از نظارت دقیق و صحیح شما پیشرفت می کند. برای همین در درجه اول درخواست کلاس نظارت دادیم و سعی داریم تغییراتی جدید را در این زمینه پیش ببریم. شان شما به عنوان ناظر داوری خیلی با ارزش است و اگر کوتاهی در این زمینه شده از همگی عذرخواهی می کنم.

رئیس دپارتمان داوران درخصوص سیستم الکترونیک برای ناظران یادآور شد: باید برای رشد و توسعه داوری به سمت روش های جدید برویم. به همین منظور نمونه فرم نظارت فیفا را عینا برای شما ترجمه کردیم. در این کارگاه آموزشی نحوه گزارش نویسی، درج نمرات نظارت و ارسال گزارشات به صورت الکترونیکی به شما آموزش داده خواهد شد.
کامرانی‌فر اظهار داشت: اولین اقدام ناظران داوری این است که هر کدام از شما باید یک ایمیل داشته باشید تا بتوانید فرم های نظارت را پس از هر بازی بلافاصله برای دپارتمان داوری ارسال کنید و دپارتمان از این طریق با ناظران در ارتباط هست. بدون شک تمام گزارشات ناظران را آنالیز می کنیم و به تک تک داوران انتقال می دهیم. اگر مشکلی نیز در این زمینه وجود داشت به آنها گوشزد و یادآوری می کنیم. سعی داریم با این روش جایگاه داوران و ناظران حفظ شود و برای آینده داوران خوبی تربیت کنیم. مطمئن باشید تیم آنالیز داوری روی هیچ اشتباه داوری سرپوش نخواهد گذاشت. برهمین اساس انتظاراتی از شما داریم که به وظایف خود به درستی عمل کنید.
وی ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان داوری در این کارگاه آموزشی گفت: از تجربیات تک تک شما عزیزان استفاده خواهیم کرد تا با نگاه و دیدگاه خود گام های جدیدی را در داوری کشور برداریم و این امر مهم با همدلی و همکاری شما میسر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا