مدیریت شهری

شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: پایان رکود ساخت و ساز از مسیر تعامل با فعالان حوزه مسکن

جلسه هم‌اندیشی جمعی از سازندگان با شهردار منطقه۹، در راستای کمک به رونق مسکن و حمایت از سرمایه گزاران این حوزه برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اشاره به مشکل گستردگی بافت فرسوده در منطقه گفت: بافت فرسوده منشا بروز انواع آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی در ادامه با تاکید بر رویکرد عدالت محور شهردار تهران گفت: توجه به بافت فرسوده به خصوص در مناطق کم برخوردار مانند منطقه۹ از جمله دغدغه های شهردار تهران است.

شهردار منطقه۹ افزود: از مسیر تعامل با سازندگان، کارآفرینان و فعالان حوزه مسکن می توان به رکود ساخت و ساز در تهران پایان داد.

خسروی با تاکید بر اصلاح قوانین و رویه های حوزه شهرسازی عنوان کرد: پهنه غربی تهران برای نوسازی نیاز به اراده، همکاری بخش خصوصی و مدیران دارد، لذا با جدیت مسیر همفکری و گفت و گو را ادامه می دهیم.
وی همچنین توضیح داد: با وجود بافت فرسوده ۴۳درصدی محلات منطقه۹، می بایست هرچه سریعتر راهکارهایی برای نوسازی بافت فرسوده و ایجاد رونق در حوزه مسکن پیدا شود.

خسروی در ادامه، کوتاه شدن زمان صدور مجوز، تعریف بسته های تشویقی برای سازندگان و اصلاح قوانین را از جمله راهکارهای رونق ساخت وساز برشمرد.

در این جلسه برخی از سازندگان ضمن همفکری با خسروی شهردار منطقه، به تشریح دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات خویش پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا