مدیریت شهری

دیدار مردمی عضو شورای شهر با شهروندان منطقه ۱۴ تهران/ رسیدگی به مشکلات مردم راهگشای مسائل شهری

حبیب کاشانی عضو شورای ششم شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۴ در دیدار چهره به چهره، ضمن رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان این منطقه پاسخگوی مردم دارالمومنین تهران بود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ حبیب کاشانی در جمع مدیران شهری این منطقه گفت: خدمت به مردم، رفع دغدغه ها و رسیدگی به مطالبات شهروندان، فرصت مغتنم و ارزشمندی است که خیر و برکت آن راهگشای بسیاری از مسائل شهری می شود.

کاشانی خدمت به مردم شریف دارالمومنین تهران را افتخاری عظیم برشمرد و افزود: با همت و تلاش مدیران و بدنه اجرایی می توان کارهای بزرگ انجام داد تا زمینه ساز رشد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان شود.

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در تلاش هستیم برای هر منطقه دستورالعمل خاص خودش تعریف شود و بودجه و اعتبار متناسب با شرایط و ظرفیت های لازم اختصاص یابد، افزود: شورا به شهر تهران نگاهی یکپارچه دارد هرچند رفع کاستی های مناطق جنوبی مورد توجه و اهمیت است.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز بر توجه بیش از پیش به سرانه های هفتگانه شهری منطقه ۱۴ تاکید کرد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش حس تعلق و رضایتمندی آنها را مهم برشمرد.

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به همراه شهردار منطقه ۱۴ با شهروندان این منطقه دیدار کرد و ضمن بررسی مسائل و درخواست های شهروندی پاسخگوی آنها بود.

ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه ۱۴ طی فراخوان قبلی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا