شورای شهر

گسل‌های تهران در حال فعالیت است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمد سالاری در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به زلزله اخیر در افغانستان و عرض تسلیت برای جانباختگان این حادثه اشاره کرد و گفت: باید سیستم هشدار سریع زلزله در اطراف تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: گسل‌های تهران در حال فعالیت هستند و باید سیستم‌های هشدار سریع در وضعیت فعلی سه برابر شود.

سالاری اظهار داشت: باید از شهرداری تهران به دلیل اینکه گزارش‌های لازم را درخصوص پروژه شهید هرندی ارائه می‌دهد استقبال کرد و توانسته است در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کند و در بعضی مواقع نیز موفق بوده است و قطعا اگر همکاری شهرداری نباشد خیلی از اتفاقات در حوزه‌های مختلف صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: بنده برای شخصیت حقیقی آقای چمران احترام خاصی قائل هستم ولی در گذشته روند اداره جلسه بر این مبنا بود که بیش از ۵ نفر تذکر می‌دادند و اگر روند جلسه یکنواخت بود بنده هیچ وقت دست بالا نمی‌بردم.

سالاری افزود: با توجه به اینکه ساخت بیمارستان هسته‌ای در کمیسیون معماری و شهرسازی مطرح شده است لذا بنده می‌خواستم از کمیسیون خود دفاع کنم و باید توضیحاتی را ارائه می‌دادم.

وی یادآور شد: ساخت بیمارستان هسته‌ای در برنامه پنجم آمده است و در این برنامه به پادگان قلعه‌مرغی (بوستان ولایت) اشاره شده است. که بر اساس آن رویکرد شهر تهران باید به عنوان شهری در مقیاس ملی و بین‌المللی باشد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی خاطر نشان کرد: ساخت بیمارستان هسته‌ای در جنوب شهر تهران نشان از توجه شهرداری به مناطق کم برخوردار است و قطعا ساخت بیمارستان از فضای سبز بوستان ولایت که مورد تاکید است کاسته نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا