شورای شهر

تاکید بر ارتقای جایگاه شوراها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری با اشاره به برگزاری جلسه رئیس جمهور با نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: این جلسه به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها در سالن اجلاس برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه وزیر کشور و معاونین وی و ۶ نفر از نمایندگان شوراهای اسلامی استان‌ها و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران سخنرانی کردند.

وی با اشاره به برخی از سرفصل‌های سخنرانی‌های چمران و سایر اعضا در این جلسه خاطرنشان کرد: تاکید بر ارتقای جایگاه شوراها و همکاری دستگاه‌های دولتی و سایر نهادها و واحدهای فعال در شهرها، توسعه درآمد پایدار شوراها، نگرانی از کاستن اختیارات شوراها و مصوبات قانونی مجلس، هیأت وزیران و برنامه ششم توسعه و همچنین تاکید بر توجه محیط زیست و کاهش آلودگی‌های مختلف از جمله مواردی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

شاکری بیان کرد: در جلسه امروز رئیس جمهور همچنین به چند مورد اشاره کرد که از آن جمله می‌توان به واگذاری ۳۱ خودروی سمند به ۳۱ شورای عالی استان در سطح کشور اشاره کرد.

وی گفت: در جلسه امروز همچنین رئیس جمهور به لایحه مدیریت شهری و همچنین درآمدهای پایدار شهرها اشاره کرد و گفت که این لایحه هم‌اکنون آماده و به زودی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا