شورای شهرصفحه اصلی

تخلف زیست محیطی در منطقه ۴ تهران و قطع درختان در لویزان

عضو شورای شهر تهران از وقوع یک تخلف زیست محیطی در منطقه ۴ تهران خبر داد و گفت: قطع درختان در محدوده لویزان باعث گلایه شهروندان شده است.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری درباره یک تخلف محیط زیستی در منطقه ۴ تهران، اظهارداشت:روز گذشته در بازدید میدانی از منطقه ۴ که به همراه علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران داشتم متوجه شدیم که گزارشاتی دال بر تخلف و قطع درختان در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: این گزارشات مربوط به تخلف قطع درختان در لویزان بود و قرار شد که این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و از رسانه‌ها نیز خواستاریم که تا حصول نتیجه این قضیه را دنبال و پیگیر آن باشند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مقایسه عکس‌های هوایی کنونی و ادوار گذشته منطقه‌ای که تخلف در آن صورت گرفته گفت: تذکر خود را در این راستا به صورت مکتوب از سوی هیأت رئیسه اعلام می‌کنم و امیدواریم در اسرع وقت این موضوع رسیدگی شود و جلوی این تخلف هر چه سریع‌تر نیز گرفته شود.

اقراریان با اشاره به اینکه رفع و کاهش آلودگی هوا مطالبه شهروندان است گفت: درختان عناصر تأثیرگذاری در هوای پاک هستند و باید این قضیه مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا