مدیریت شهری

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: بازپیرایی ۱۱ هزار متر مربع از فضای سبز میدان فتح

در راستای تدابیر مدیریت ارشد شهری مبنی بر جمع آوری حصار کارگاهی وگسترش فضای سبز در پایتخت، نسبت به بازپیرایی و بازسازی فضای سبز میدان فتح به مساحت ۱۱ هزار متر مربع اقدام می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید علی مفاخریان با اعلام این خبر گفت: در این فعالیت که با هدف مدیریت مصرف منابع آبی با کاشت انواع گیاهان مقاوم به کم آبی از انواع درختچه، رز و نسترن توسط اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز اقدام شده است، عملیات خاکبرداری ، نخاله کشی ، تسطیح و رگلاژ میدان فتح با ۵۰۰متر لوله کشی،۱۵۰۰ متر کابل کشی و نصب ۲۲ پایه چراغ کم مصرف از نوع SMD در دست اقدام است.

شهردار منطقه۹ همچنین به اقدامات عمرانی انجام شده در میدان فتح اشاره کرد و عنوان داشت: با عنایت به واگذاری عملیات کوچک سازی و ساماندهی کارگاه های میدان فتح، عملیات جابجایی و عقب نشینی ۲۰۰ متر حصار کارگاهی و نصب۲۵۰ متر حصار کارگاهی انجام شده است.

وی در ادامه به سایر اقدامات معاونت فنی عمرانی اشاره و اظهار کرد: انجام۳۰۰متر عملیات هره چینی پیرامون فضای سبز، سیمان کاری ورودی زیرگذر میدان فتح، تریم رمپ و پله های واقع در زیر گذرمیدان فتح از جمله این اقدامات است.

شایان ذکر است در پایان اجرای عملیات بازسازی فضای سبز میدان فتح و به منظور رفاه حال شهروندان نسبت به نصب نیمکت ، سطل زباله ودیگر مبلمان شهری نیز اقدام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا