مدیریت شهری

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی؛ برگزاری نخستین دوره آموزشی تخصصی روابط عمومی درمنطقه ۸

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نخستین دوره آموزشی تخصصی روابط عمومی با حضورغلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست گذاری در منطقه ۸ تهران برگزار شد.

معصومه حیدری پارسا مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۸پایتخت در این باره گفت: با توجه به رشد سریع اطلاع رسانی و تغییر و تحول علم رسانه و روابط عمومی در دنیا، همواره در کنار پژوهش و تحقیق بحث آموزش و افزایش سطح آگاهی از مهمترین موضوعاتی است که باید درالویت قرار گیرد.

مدیرروابط عمومی منطقه ۸، همچنین با تاکید براهمیت فعالیت روابط عمومی ها در دنیای جدید گفت: جایگاه روابط عمومی ها دردنیای امروز بسیار حساس است و این حساسیت ایجاب می کند تا اطلاعات افراد ی که در این مجموعه ها فعالیت می کنند نیز به روز باشد به همین سبب برگزاری دوره های آموزشی هدفمند بسیار مفیدخواهد بود و باعث افزایش توانمندی ها و پیشرفت در امور خواهد شد.

دکترغلامرضا کاظمی دینان استاد ارتباطات اجتماعی،نیز با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها ماکت یک سازمان و پل ارتباطی مردم و سازمان هستند گفت: «باید به خود ببالیم که تلطیف کننده رابطه ها هستیم.»

رییس شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی برلزوم تحکیم ارتباط شهروندان وروابط عمومی تاکید کرده وادامه داد: «ارتباط مستمرودوسویه ارتقاء سطح مشارکت شهروندان با مدیریت شهری و ارائه خدمات مطلوب تر را در پی خواهد داشت.»

کاظمی دینان با اشاره به حساسیت و تاثیرگذاری کار روابط عمومی‌ها، افزود: از آنجا که روابط عمومی‌ها چشم و گوش و سخنگوی ادارات هستند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها باید زمینه برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان را فراهم کنند. در واقع توانمندسازی مدیران و فعالان عرصه روابط‌عمومی، شرط لازم برای ایفای نقش‌های ارتباطی و اطلاعاتی است. لیکن اولین گام، آشنایی با مبانی دانشی و کاربردی نوین این حرفه است که بدون شک با برگزاری دوره های آموزشی میتوانیم قدم های مثمرثمری را در این زمینه برداریم.

همچنین در پایان این نشست آموزشی از کارشناسان ورابطین خبری نواحی ۳گانه و معاونت های ی شهرداری منطقه۸ تقدیر و تشکر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا