اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

حناچی: امیدوارم سالم‌ترین و متخصص‌ترین‌ها در شورای شهر حضور یابند

شهردار تهران گفت: امیدوارم سالم‌ترین و متخصص‌ترین‌ها در شورای شهر حضور یابند و اگر در دوره‌ای از مدیریت شهری اتفاق خاصی افتاده نتیجه راهبردهای مدیران شهری بوده است.

به گزارش شوراآنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به روز شوراها گفت:‌ در زمان فعالیت شوراها تلاش شده که شهر با خرد جمعی همچنین نمایندگی وجدان عمومی در حوزه شهری اداره شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت شوراها در دوره‌های مختلف نتایج متفاوتی از عملکرد اعضای شورا یادگار می‌گذارد گفت:‌اگر در دوره‌ای اتفاق خاصی افتاده نتیجه تعیین راهبردها و نظارت مدیران شهری بوده است.

شهردار تهران گفت: امیدوارم در کشور عرصه‌ای باز شود که متخصص‌ترین، سالم‌ترین و بهترین‌ها در شورا حضور پیدا کند و در انتخابات پیروز شوند.

حناچی گفت: اگر در عرصه انتخابات اقدامی نکنیم تا بهترین‌ها انتخاب نشوند نمی‌توانیم شوراها را به جهت عملکرد آنها شماتت کنیم.

وی بیان داشت: ان شالله در دوره جدید که پیش رو داریم با کیفیت و محکم تر از قبل اعضای جدید شوراها را داشته باشیم به خاطر تاثیر مستقیمی که روی کیفیت زندگی مردم در شهرها و کلانشهرها خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا